اخبار

معرفی کارت های حافظه جدید سونی

کمپانی سونی کارت های حافظه جدید XQD و SDXC UHS-II خود را به همراه آداپتر های مربوطه برای استفاده در دوربین های جدید نظیر Nikon D5 و Nikon D500 که در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شدند معرفی نمود.
 
کارت های حافظه XQD-M با سرعت خواندن ۴۴۰ مگا بایت بر ثانیه و سرعت نوشتن ۱۵۰ مگا بایت بر ثانیه با ظرفیت های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگا بایتی راهی بازار خواهند شد و برای ثبت فیلم های ۴K، تصاویر پیوسته در حالت Burst و همچنین تصاویر RAW کارایی خواهند داشت.
 
دیگر سری این کارت ها XQD-G نام داشته و امکان ثبت تا ۲۰۰ تصویر پیوسته در حالت Burst را در دیوایس هایی چون نیکون D5 فراهم می کند. کارت های SD سری SF-M سونی نیز با پشتیبانی از UHS-II برای ثبت تصاویر دیجیتال در دوربین های بدون آینه، حرفه ای و DSLR طراحی شده اند.
 
سرعت خواندن در این کارتها به ۲۶۰ مگا بایت بر ثانیه و سرعت نوشتن به ۱۰۰ مگا بایت بر ثانیه می رسد. مقاومت در برابر گرد و غبار، ضربه، اشعه ایکس و محیط آهنربایی هم از جمله مشخصات جذاب کارت های حافظه جدید سونی خواهند بود.
 
ژاپنی ها همچنین در کنار این محصولات کارت خوان جدیدی موسوم به MRW-E90 معرفی نمودند که مجهز به USB 3.1 Gen. 1 بوده و حداکثر کارایی را همراه با کارت های جدید سونی خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا