اخبار

معرفی گوشی جدید Blade D6 ZTE با پردازنده ۴ هسته ایی

معرفی گوشی جدید Blade D6 ZTE با پردازنده 4 هسته ایی,Blade D6 ZTE,گوشی‌هوشمند اندرویدی,آیفون 6 اپل,Axon Phone,موبایلستان,سایت تخصصی ابزارهای هوشمند

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص معرفی گوشی جدید Blade D6 ZTE با پردازنده ۴ هسته ایی خبر داده است، عرضه‌ی گوشی‌هوشمند بالا رده‌ی Axon Phone در آمریکا و حال ZTE گوشی‌هوشمند اندرویدی جدیدی را این بار در حوزه میان رده‌ها معرفی کرده است.بنام  Blade D6‌ است و به Blade S6 و Blade S6 Plus که اوایل امسال معرفی شدند شبیه می باشد که این یعنی باز هم شاهد گوشی هوشمندی شبیه به آیفون ۶ اپل هستیم.
این گوشی‌هوشمند دارای بدنه آلومینیومی است و ضخامت ۶/۹ میلیمتری و نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ می باشد. اندروید ۵٫۰ به همراه رابط کاربری اختصاصی زد تی ای MiFavor 3.2 بستر نرم‌افزاری این محصول را شکل داده‌اند.
Blade D6‌  به پردازنده چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی مدیاتک MTK6735 که روی فرکانس کاری ۱/۳ گیگاهرتز تنظیم شده است، ۲ گیگابایت رم، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه خارجی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی مجهز شده است.
زد تی ای باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای این گوشی‌هوشمند در نظر گرفته و  Blade D6 از دو سیم کارت و شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی‌هوشمند طی ماه‌های آتی  و در رنگ‌های مختلف از جمله نقره‌ای، طلایی، صورتی و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد. هنوز در مورد قیمت این گوشی خبری منتشر نشده، ولی زد تی ای برخی کشورها که این گوشی در آن‌ها عرضه خواهد شد از  جمله استرالیا، روسیه و ژاپن رامعرفی کرده است.
منبع: zoomit.ir
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا