اخبار

معرفی گوشی LG Gentle تاشو با نمایشگر ۳.۲ اینچی

معرفی گوشی LG Gentle تاشو با نمایشگر ۳.۲ اینچی,گوشی LG Gentle,گوشی LG Gentle تاشو,ال جی جنتل,گوشی هوشمند آندرویدی,شبکه LTE‌,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری از معرفی گوشی LG Gentle تاشو با نمایشگر ۳.۲ اینچی خبر داده است ، جدیدترین گوشی هوشمند آندرویدی LG  دارای فرم فکتور تاشو می باشد.ال‌جی جنتل دارای نمایشگر ۳.۲ اینچی لمسی، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD، پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۱ گیگاهرتزی و ۱ گیگابایت رم است. دوربین پشتی ۳.۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی VGA‌ برای این گوشی انتخاب شده است و ال‌جی جنتل از شبکه LTE‌ پشتیبانی می‌کند. ال‌جی برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند تاشدنی از باتری ۱۷۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

علاوه بر این مشخصات سخت افزاری، ال‌جی برخی ویژگی‌های دیگر را در این گوشی بکار برده است که استفاده از LG Gentle‌ ساده‌تر شود. کی‌پد بزرگ، دکمه دوربین اختصاصی و البته یک دکمه مخصوص Q‌ برای اجرای برخی اَپ‌های مخصوص از این دست ویژگی‌ها هستند.

LG-Gentle-Androidss

ال‌جی جنتل ۱۷۱ دلار قیمت دارد که شاید این قیمت کم با توجه به مشخصات سخت‌افزاری که دارد چندان هم ما را شگفت‌زده نکند و حتی شاید از دید برخی کاربران قیمت بالایی هم باشد؛ با این حال از  نگاهی دیگر باید در نظر داشته باشیم که این گوشی هوشمند دارای کارت حافظه میکرو SD‌ و البته باتری قابل تعویض است؛ چیزی که این روزها در برخی پرچمداران هم دیده نمی‌شود.
جنتل گوشی هوشمند جالبی است که اندروید ۵.۱ را به همراه دکمه‌های مخصوص اندروید در قالب یک گوشی تا شدنی ارائه می‌دهد. این گوشی  در برخی بازارهای خاص عرضه می‌شود؛ چرا که گوشی‌های تا شدنی مثل گوشی‌های هوشمند مرسوم بازار در همه جای دنیا متداول نیستند.

منبع: zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا