اخبار

منتقل کردن مخاطبین تماس گوشی به حساب گوگل

منتقل کردن مخاطبین تماس گوشی به حساب گوگل,منتقل کردن مخاطبین,مخاطبین تماس گوشی به حساب گوگل,gmail,حساب گوگل,اطلاعات تماس,شماره تلفن,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت Techradar در خصوص منتقل کردن مخاطبین تماس گوشی به حساب گوگل خبر داده است، گوشی‌های هوشمند جدید به لطف اتصال به شبکه اینترنت، قابلیت پشتیبان‌گیری و ذخیره‌سازی از تمام شماره‌های شما بدون محدودیت را دارا می باشند. پس اگر قصد کوچ کردن به گوشی‌های آندرویدی را دارید، یا هنوز شماره‌های خود را بر روی سیم‌کارت نگهداری می‌کنید و پشتیبان ندارید، بهتر است سریعتر دست به کار شوید.
چگونه مخاطبین خود را بر روی حساب گوگل ذخیره کنیم؟
همانطور که می‌دانید لازمه‌ی یک گوشی اندرویدی و استفاده از امکانات آن داشتن یک حساب گوگل و وارد شدن به آن توسط گوشی می باشد. یکی از این امکانات مدیریت شماره‌ها و اطلاعات تماس توسط گوگل است که به شما اجازه میدهد هر جای دنیا هستید به آنها دسترسی داشته باشید و هیچ وقت آنها را از دست ندهید.
۱وارد کردن مخاطبین

importcontacts

قسمت مخاطبین خود را باز کنید، دکمه منو را بزنید تا منوی تنظیمات برنامه نشان داده شود. سپس گزینه «وارد کردن/استخراج» یا “Import/export” را انتخاب کنید. حالا گزینه «وارد کردن از طریق سیم‌کارت» یا «Import from SIM card» را بزنید.
نکته: اگر قبلا از مخاطبین خود پشتیبان بدون اتصال به گوگل گرفته‌اید، میتوانید از طریق «وارد کردن از طریق حافظه» آنها را وارد کنید.
۲ذخیره کردن در حساب گوگل
هنگامی که قصد وارد کردن اطلاعات مخاطبین را دارید، صفحه جدید به شما نمایش داده می‌شود که از شما می‌پرسد اطلاعات ورودی را کجا ذخیره کند؟ روی سیم کارت، حافظه تلفن یا حساب گوگل‌تان؟

GoogleAcc

اکانتی که قصد دارید اطلاعات را روی آن ذخیره کنید انتخاب کنید.
۳بازگردانی اطلاعات از حساب گوگل

ImportGoogle

اطلاعات شما در همان مرحله قبلی به طور کامل بر روی حساب گوگل‌تان ذخیره شد. اکنون هر گاه نیاز داشتید که اطلاعات را بر روی گوشی جدیدی بارگذاری کنید یا قصد داشتید تغییری در آنها بدهید، فقط کافیست مطمئن باشید بعد از وارد کردن حساب گوگل‌تان به دستگاه، گزینه همسان‌سازی یا Sync مخاطبان فعال باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا