اخبار

منفجر شدن باتری آیفون ۷ پلاس : این بار خبری از آتش‌سوزی نیست

چند روز پیش بود که اخبار انفجار آیفون ۷، بسیاری از افراد را در رابطه با تکرار شدن داستان گلکسی نوت ۷ نگران نمود. البته هنوز مشخص نشده که دلیل اصلی این اتفاق چه بوده اما تصاویر منتشر شده از آن می‌توانست این حادثه را تأیید کند. حالا باز هم خبری از منفجر شدن باتری آیفون ۷ پلاس به گوش می‌رسد که سبب نگرانی بسیاری از کاربران شده است. آیا داستان تلخ گلکسی نوت ۷ برای پرچم دار اپل تکرار می‌شود؟
البته منفجر شدن دستگاه و گوشی های هوشمند اتفاق جدیدی نیست و شاید فراخوانی سامسونگ برای جمع آوری گلکسی نوت ۷ توجه شما را نسبت به این موضوع جلب کرده باشد. در مورد آیفون ۷ نیز این، تنها دومین باری‌ست که خبر مربوط به انفجار باتری آن منتشر می‌شود که خوشبختانه خبری از آتش‌سوزی نیز نبوده و در عوض باتری با متورم شدن، باعث خراب شدن درب پشتی دستگاه شده است. پیش از این نیز چنین اتفاقی برای محصولات قبلی اپل رخ داده که کاربران با گزارش آن، نسخه‌ سالم گوشی را دریافت کرده‌اند.
تصویری که از منفجر شدن باتری آیفون ۷ پلاس منتشر شده به خوبی متورم شدن باتری و جدا شدن صفحه نمایش را نشان می‌دهد. طبق کالبدشکافی‌های انجام شده بر روی این گوشی هوشمند، جدا کردن صفحه نمایش در صورتی که ابزار مناسب در دست نباشد کار بسیار سختی‌ست. تست‌های سنگین سقوط آیفون ۷ پلاس نیز مقاومت بالای دستگاه و عدم جدا شدن صفحه نمایش را به خوبی نشان می‌دهد.
پس انفجار باتری آیفون ۷ پلاس چه دلیلی داشته است؟ بر اساس گزارشی که MyReports منتشر کرده، احتمالا چنین حادثه‌ای به هنگام انجام تست‌ سقوط دستگاه رخ داده و گوشی در حالتی به زمین خورده که باتری صدمه دیده. هر چند چنین صحبتی تنها یک فرضیه است که می‌تواند درست نباشد. به نظر می‌رسد که با انتشار این خبر برای بار دوم، اپل جانب احتیاط را رعایت کرده و موضوع را بررسی کند.
تصاویری که در ادامه قرار گرفته مربوط به منفجر شدن باتری آیفون ۷ پلاس می‌شوند. باز هم می‌گوییم که انفجار باتری یک گجت هوشمند اتفاق جدیدی نیست اما گلکسی نوت ۷ و فراخوانی جهانی آن باعث شده تا کاربران بیشتر از قبل به این موضوع توجه کنند.
 

منفجر شدن باتری آیفون 7 پلاس

منفجر شدن باتری آیفون 7 پلاس

منبع :Bgr

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا