اخبار

موبایل های بعدی وان پلاس هم به نمایشگر Optic AMOLED مجهز خواهند بود

بعد از صحبت های کارل پی، مدیرعامل کمپانی وان پلاس درباره افزایش تقاضا برای نمایشگر AMOLED و به تبع آن، تاخیر در عرضه موبایل وان پلاس ۳، این سوال مطرح می شود که کمپانی چینی چه برنامه ای برای آینده دارد. اگرچه بنابر شایعات، باید منتظر موبایلی جدید از سوی وان پلاس تا پایان سال جاری میلادی باشیم، وان پلاس مدتی پیش اعلام کرد که می خواهد در هر سال، روی تنها یک دستگاه متمرکز باشد.
این بدان معناست که موبایل «وان پلاس ۳ پلاس» احتمالاً تا سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی نخواهد شد. اما با توجه به عملکرد ضعیف وان پلاس در متعادل نگه داشتن و عرضه و تقاضا، بعید نیست که شاهد عرضه ورژنی تغییریافته از وان پلاس ۳ با نمایشگری متفاوت باشیم.
با این همه، به گفته کارل پی چنین اتفاقی به هیچ وجه به وقوع نخواهد پیوست. وی اخیراً حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر را به دست گرفته و تایید نموده در آینده نزدیک، نباید منتظر کنار گذاشتن نمایشگر Optic AMOLED وان پلاس ۳ بود. مضاف بر این، وی اعلام نموده که مهندسان تیم تحقیق و توسعه کمپانی در حال اعمال تغییراتی کوچک روی نمایشگرهای Optic AMOLED هستند تا از آنها در موبایل های هوشمند بعدی استفاده گردد.
به گفته پی، نمایشگر Optic AMOLED، نسخه شخصی سازی شده نمایشگرهای AMOLED از سوی وان پلاس به شمار می رود و به همین جهت، کمپانی چینی حاضر به کنار گذاشتن آن در آینده نزدیک نخواهد بود.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا