اخبار

موتورولا موتو جی ۴ با ۳ گیگابایت رم در بنچمارک‌ها رویت شد !

موتورولا موتو جی ۴ (Motorola Moto G4) یکی از محصولات مرموزی سال جاری است که تا چند روز دیگر شاهد رونمایی از آن هستیم. تا به امروز اطلاعات و بنچمارک‌های مختلفی از این محصول منتشر شده که به نظر نشانه‌ای از چند نسخه بودن آن دارد. در تازه‌ترین این بنچمارک‌‌ها امتیازات موتو جی ۴ با ۳ گیگابایت ظرفیت رم ثبت شده است.
وب‌سایت ثبت امتیازات بنچمارک Geekbench اخیراً امتیازی را در خصوص گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ منتشر کرده است. محصولی که انتظار داریم کمتر از یک هفته دیگر در دو شهر «دهلی نو» و «مکزیکو» برای نخستین بار در معرض عموم قرار بگیرد.
بر اساس این بنچمارک اطلاعات جدیدی نیز از گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ (Motorola Moto G4) منتشر شده است. محصول آینده موتورولا به نظر می‌رسد که از یک تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۱۷، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای، ۳ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو بهره‌مند شود. این محصول توانسته در بنچمارک جدید، در حالت تک-هسته امتیاز ۷۱۹ و در حالت دو-هسته امتیاز ۳,۰۷۶ را به نام خود ثبت کند.
مشخصات موتورولا موتو جی 4

موتورولا موتو جی ۴ در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد. به نظر می‌رسد که این محصول دارای چند نسخه‌ی مختلف است

تا پیش از این نیز شاهد انتشار مشخصاتی از موتو جی ۴ اعم از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسل، میزان رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظ داخلی بودیم. باید دید که آیا مشخصات تازه به ثبت رسیده آیا مربوط به مدل پلاس موتو جی ۴ است و یا مشخصات قبلی تنها شایعه بوده‌اند.
علاوه بر آن اطلاعاتی نیز در خصوص نسخه پریمیوم این محصول منتشر شده است. نسخه پریمیوم موتو جی ۴ در زیر کلید هوم خود میزبان یک اسکنر اثر انگشت است. دوربین اصلی آن حاوی یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی است و از تکنولوژی شارژ سریع در باتری خود بهره می‌برد.
با توجه به گستردگی این مشخصات می‌توان حدس زد که موتورولا چند مدل مختلف از گوشی موتو جی ۴ را به عرضه خواهد رساند. به‌هرحال باید تا ۲۸ اردیبهشت ماه و زمان رونمایی رسمی این گوشی صبر کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا