اخبار

موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس در مراسم ۲۸ اردیبهشت موتورولا معرفی می شوند

موتورولا تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های خود را برای مراسم رسمی در هند آغاز کرده است. این مراسم قرار است در تاریخ ۱۷ می یعنی ۲۸ اردیبهشت ماه در دهلی نو برگزار شود. کارشناسان معتقدند این مراسم می‌تواند محل مناسبی برای معرفی گوشی‌های بعدی این شرکت یعنی موتو G4 و موتو G4 Plus باشد. موتو جی نسل سوم نیز سال گذشته در ماه جولای معرفی شد و می‌توان انتظار داشت که ماه می زمان مناسبی برای معرفی نسل بعدی باشد.
 
مراسم موترولا
 
طبق اخبار و شایعاتی که تاکنون درباره‌ی Moto G4 منتشر شده، صفحه‌نمایش این گوشی دارای ابعاد ۵.۵ اینچی و کیفیت ۱۰۸۰P خواهد بود. بعلاوه شنیده‌ها حاکی از آن است که پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ که در نسل قبلی استفاده می‌شد، با یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای قوی جایگزین خواهد شد. در مورد حافظه‌ی رم این دستگاه نیز مقدار ۲ گیگابایت تا کنون پیش‌بینی شده است.
البته در مورد طراحی این گوشی‌ها هنوز خبری تایید نشده است اما به نظر می‌رسد تغییراتی اساسی نسبت به نسل قبل داشته باشند. گفته شده موتورولا در جی ۴ و جی ۴ پلاس از حاشیه‌ی شبیه فلز استفاده خواهد کرد. تنها خبر تایید شده، استفاده‌ی موتورولا از حسگر اثر انگشت در G4 Plus است. البته با توجه به اعلام قبلی لنوو (مالک موتورولا) که گفته بود تمامی گوشی‌های برند موتورولا در سال ۲۰۱۶ با حسگر اثر انگشت عرضه خواهند شد، تجهیز G4 به این حسگر نیز دور از انتظار نخواهد بود.
منبع gsmarena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا