اخبار

موجودی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال در کانادا به اتمام رسید!

photo_2015-11-27_15-39-06

 
 
به نظر می رسد که استقبال از لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال در آمریکای شمالی بسیار خوب بوده است به طوری که خبر تمام شدن موجودی پرچمداران جدید مایکروسافت به یک خبر تکراری تبدیل شده است. این خبر را هم می توان به عنوان خبر خوب در نظر گرفت و هم آن را خبری بد دانست. تمام شدن موجودی پرچمداران برای مایکروسافت خبر بسیار خوبی است، چرا که نشان از فروش بالای این گوشی ها دارد، اما این خبر برای کسانی که بی صبرانه منتظر خریداری این گوشی ها بوده اند، خبر خوبی نیست، چرا که باید مدت بیشتری منتظر بمانندروز گذشته متوجه شدیم که موجودی لومیا ۹۵۰ ایکس ال در استور مایکروسافت در آمریکا به سرعت به پایان رسید، اما به نظر می رسد غوغای مایکروسافت و پرچمدارانش همچنان ادامه دارد و این بار به کانادا رسیده است. در حال حاضر موجودی هر دو گوشی پرچمدار مایکروسافت در کانادا به پایان رسیده است و کاربران طبق معمول تنها می توانند درخواست کنند که در صورت موجودی مجدد به آن ها اطلاع داده شود.
همچنین کسانی که این دو گوشی را پیش خرید کرده اند، برای دریافت گوشی های خود باید مدت بیشتری منتظر بمانند. به طور مثال، مایکروسافت ابتدا اعلام کرده بود که تحویل لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس ال را از ۲۵ نوامبر شروع خواهد کرد، اما سریعا این تاریخ به یازدهم دسامبر تغییر پیدا کرد.
قدرانی مایکروسافت از مشتریان
امروز مایکروسافت به مشتریانی که لومیا ۹۵۰ را پیش خرید کرده بودند، اطلاع داده است که گوشی خود را تا پایان ماه جاری دریافت نخواهند کرد و تحویل آن از چهاردهم دسامبر شروع خواهد شد. خبر خوب اما این است که مایکروسافت برای قدردانی از کسانی که لومیا ۹۵۰ را پیش خرید کرده اند و جبران تاخیر پیش آمده، به آن ها ۲۵ دلار اعتبار در فروشگاه مایکروسافت اعطا خواهد کرد. از این اعتبار می توان برای خرید گوشی و یا لوازم جانبی از استور مایکروسافت استفاده کرد. فعلا این شرایط فقط برای خریداران لومیا ۹۵۰ وجود دارد، اما ممکن است مایکروسافت تصمیم بگیرد این اعتبار را در اختیار کسانی که لومیا ۹۵۰ ایکس ال را نیز خریداری کرده اند، قرار دهد.
در حال حاضر با توجه به اتمام موجودی فروشگاه آنلاین مایکروسافت، کسانی که قصد خرید پرچمداران جدید مایکروسافت را در کانادا دارند، می توانند به فروشگاه های فیزیکی مایکروسافت مراجعه کنند و امیدوار باشند که موجودی این فروشگاه ها تمام نشده باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا