اخبار

مژده واهی باشگاه مشتریان بانک ملت در طرح فروش مودم های ۴G ایرانسل

باشگاه مشتریان بانک ملت طی ارسال تبلیغات در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ به اعضای باشگاه مشتریان بانک اقدام به فروش مودم های همراه ایرانسل در این باشگاه نموده است . شرح این طرح در تصاویر زیر کاملا گویا است .
 
باشگاه مشتریان بانک ملت

سیاه بازی یا واقعیت ! در طرح فروش مودم های ۴G ایرانسل

اما چرا مژده های واهی ؟ با بررسی قیمت های ارائه شده برای طرح های پیشنهادی این بانک شما در طرح های ارائه شده برای مودم های ایرانسل براساس اعلام باشگاه مشتریان بانک ملت به ترتیب باید : ۱- در خریدمودم ایرانسل مدل D100 مبلغ ۱۲۳۰۰۰ تومان  ۲- در خرید مودم ایرانسل مدل LH92 مبلغ ۱۱۴۰۰۰ تومان ۳- در خرید مودم ایرانسل مدل E3372 مبلغ ۱۰۵۰۰۰ تومان  سود نمایید.
اما در عمل چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ اگر شما محصولات مذکور را از وب سایت خود ایرانسل خریداری نمایید سودی که باشگاه مشتریان به شما اعطا می کند بی معنی خواهد بود چرا که سود واقعی شما با مقایسه قیمت ها با وب سایت خود ایرانسل باشگاه مشتریان سود واقعی زیر را در اختیار شما قرار می دهد:
۱- در مودم ایرانسل مدل D100 مبلغ ۳۳۰۰۰ تومان ۲- در خرید مودم ایرانسل مدل LH92 تنها ۲۴۰۰۰ تومان ۳- در خرید مودم ایرانسل مدل E3372 تنها ۱۵ هزار تومان سود خواهید کرد .
چرا تاکنون مدیران این باشگاه به فکر این نیافتاده اند که سود مشتری در ارائه خدمات صادقانه است ، سیاه بازی و تبلیغات نادرست علاوه بر اینکه مشتریان را از استفاده دوباره از خدمات آن بانک دور خواهد کرد . عملی زشت و ناپسند بنام فریب مشتریان هم در این میان به چشم می آید .
 

تصاویری از طرح تبلیغاتی باشگاه مشتریان بانک ملت برای کاربران این باشگاه  :

 

گاف باشگاه مشتریان بانک ملت

قیمت مودم های ایرانسل در وب سایت رسمی ایرانسل :

گاف بزرگ بانک ملت

لینک دائمی قیمت های ارائه شده ایرانسل در روز ارسال تبلیغات باشگاه مشتریان ملت : ‌http://url.zoomtech.ir/t
با مقایسه قیمت ها در این دو تصویر می توانید اختلاف فاحش میزان تخفیف باشگاه مشتریان بانک ملت در آنچه اظهار داشته با واقعیت را بدانید . کافی است یک حساب و کتاب کوتاه در این موضوع داشته باشید .
 
منبع : زوم تک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا