اخبار

نارضایتی کاربران از لغو طرح های مکالمه نامحدود

همانطور که اطلاع دارید ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، چند روز پیش به یکباره دستور لغو تمامی طرح های مکالمه نامحدود اپراتور های موبایل در کشور را صادر کرد.طرح هایی که به خاطر صرفه اقتصادی، کاربران و طرفداران بسیاری در ایران داشت و حالا لغو آنها، نارضایتی و شکایات فراوانی را به دنبال داشته است.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اعلام نارضایتی مشترکان از حذف طرح مکالمه نامحدود به دستور رگولاتوری، گفت: این طرح طرفداران قابل توجهی داشت.
داود زارعیان در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس،‌ درباره حذف طرح مکالمه نامحدود موبایل با دستور رگولاتوری اظهار داشت: این طرح طرفداران قابل توجهی داشت و اغلب مشترکان از این طرح استفاده می‌کردند که پس از حذف این طرح با حجم زیاد شکایات در شبکه‌های اجتماعی و در تماس‌های تلفنی روبه‌رو شدیم.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه بررسی رقابتی بودن بازار در حیطه اختیارات رگولاتوری است،‌ گفت: اما با توجه به اینکه برخی طرح‌ها از جمله طرح مکالمه نامحدود از طرفداران زیادی برخوردارند، بهتر است درباره چنین طرح‌هایی تدابیری اتخاذ شود که به نارضایتی مشترکان ختم نشود.
وی توضیح داد: برای مثال با توجه به اینکه طرح‌های تشویقی معمولاً کوتاه‌مدت هستند و رگولاتوری از زمان پایان طرح‌ها اطلاع دارد، اگر تصمیم بر توقف و عدم تمدید طرح بود، بهتر بود به جای دستور توقف یکباره طرح، زمان کوتاه مثلا ۱۰ روزه‌ای به عنوان آخرین مهلت استفاده از طرح اعلام می‌شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا