اخبار

نام آیفون ۲۰۱۶ اپل، آیفون ۷ نخواهد بود !!!

اوان بلس افشاکننده بزرگ دنیای تکنولوژی اخیراً در توییتی تازه عنوان کرده است که پیش فروش آیفون ۲۰۱۶ اپل از تاریخ ۹ سپتامبر آغاز خواهد شد. بنابراین اگر چنین توییتی را ملاک قرار دهیم، با توجه به توییت گذشته او پیش فروش آیفون جدید اپل از ۹ سپتامبر آغاز و تا ۱۲ سپتامبر (زمان رونمایی رسمی از آیفون توسط اپل) ادامه خواهد داشت.
اگر از علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی باشید بعید است اوان بلس را نشناسید. وی که با حساب کاربری evleaks در توییتر شناخته می‌شود همواره یکی از بزرگ‌ترین افشاکننده‌های تاریخ بوده است که اکثر اطلاعات منتشر شده از سوی او رنگ و بویی حقیقی داشته‌اند.
اوان اخیراً در حساب توییتری خود عنوان کرده بود که اپل از آیفون ۲۰۱۶ در تاریخ ۱۲ سپتامبر رونمایی خواهد کرد. اما در توییت جدیدی که او ارسال کرده همه چیز تغییر کرده است. حالا او می‌گوید که اپل پیش فروش آیفون ۲۰۱۶ را از تاریخ ۹ سپتامبر آغاز خواهد کرد.
 
آیفون 2016 اپل

بلس همچنین می‌گوید که رونمایی از آیفون ۲۰۱۶ اپل نیز طی هفته‌ی دوم ماه سپتامبر و در تاریخ ۱۲ سپتامبر به عمل خواهد آمد. شما ممکن است طی روزهای اخیر از افشاکنندگان مختلف شنیده باشید که نام آیفون ۲۰۱۶ اپل، آیفون ۷ (iPhone 7) نخواهد بود. این به دلیل آن است که صحبت‌های جدی در خصوص عرضه آیفون اپل تحت نام مختلفی نظیر آیفون ۶Se (و آیفون ۶Se Plus) شنیده می‌شود. طبق معمول نام گذاری‌های اپل، نسخه‌ی سال آینده‌ی اپل می‌بایست آیفون ۷ باشد؛ اما به جهت آن که ۲۰۱۷، دهمین سالگرد تولید اپل است، آن‌ها قصد دارند تا از پسوند “S” در جلوی این نام استفاده نکنند و تغییرات جدی را در گوشی هوشمند خود به وجود آورند.
بنابراین انتظار می‌رود که اپل سال جاری بر روی آیفون ۲۰۱۶ تغییرات چندان بزرگی را به وجود نیاورد تا سال آینده بتواند متفاوت‌ترین آیفون یک دهه گذشته را روانه بازار کند. طی هفته‌های گذشته تصاویری مربوط به آیفون پیش رو منتشر شده است که تقریباً دیگر می‌توان گفت آن تصاویر آیفون اصلی را به ما نشان می‌دهند. اگر چنین تصاویری را ملاک قرار دهیم، به جز خطوط فلزی و نمای ظاهری دوربین هیچ تغییر خاص دیگری در آیفون ۲۰۱۶ نخواهیم داشت.
در حال حاضر بزرگ‌ترین خبری که از منابع مختلف در این باره به گوش می‌رسد آغاز پیش فروش آیفون‌های مدل سال ۲۰۱۶ است که از تاریخ ۹ سپتامبر آغاز خواهد شد و تا ۱۲ سپتامبر (روز رونمایی رسمی از آیفون) ادامه خواهد یافت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا