اخبار

نسخه اختصاصی گوشی گلکسی J5 سامسونگ توسط ایرانسل عرضه شد

J5-1

پس از همکاری ایرانسل و سامسونگ در عرضه گوشی های Galaxy S6، S6 Edge و NOTE 5 به همراه سیم کارت یوسیم ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های نسل دو (GPRS/EDGE)، نسل سه (۳G) و نسل چهار (۴G/LTE) ایرانسل به همراه ترافیک رایگان اینترنت، فروش نسخه اختصاصی گوشی Galaxy J5 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل چهار ایرانسل به همراه سیمکارت یوسیم و ۹۶ گیگابایت اینترنت رایگان پرسرعت همراه ایرانسل به همراه گارانتی رسمی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در دور تازه همکاری ایرانسل و سامسونگ که «طرح ۹۶ ایرانسل-سامسونگ» نام دارد، نسخه ۴G اختصاصی گوشی گلکسی J5 سامسونگ، با قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم تلفن همراه (۴G/LTE)، با گارانتی اصلی (پارس مایکروتل)، به صورت انحصاری و همراه با یوسیم ایرانسل در بازار ایران عرضه شده است. صفحه نمایش ۵ اینچی سوپر آمو ال‌ای‌دی با قابلیت نمایش ۱۶میلیون رنگ با تراکم پیکسلی ۲۹۴پیکسل در هر اینچ، دوربین عکاسی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD و دوربین جلوی ۵مگاپیکسلی به همراه فلش LED، یک و نیم گیگابایت رم، نسخه ۵٫۱ آندروید، پردازنده چهارهسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۴۱۰، حافظه ۱۶گیگابایتی، پشتیبانی از Wi-Fi، نسخه چهارم بلوتوث، GPS به همراه باتری ۲هزار و ۶۰۰ میلی آمپرساعتی از جمله ویژگی های نسخه اختصاصی گلکسی J5 ایرانسل می باشند.

متقاضیان می توانند برای خرید این بسته شامل نسخه ۴G این گوشی، یک سیم‌کارت یوسیم با قابلیت پشتیبانی از شبکه های دوم،سوم و چهارم شبکه تلفن همراه و بسته یک ساله ۹۶ گیگابایتی ترافیک باندپهن همراه ایرانسل، با شماره ۶٠٠ از خطوط ایرانسل و ٠٩٣۶۶٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرند و یا به مراکز اختصاصی خدمات مشترکان ایرانسل که نشانی آنها از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir قابل مشاهده است مراجعه کنند. همچنین در مرحله بعدی، متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز فروش اختصاصی سامسونگ و مایکروتل این بسته ویژه را خریداری نمایند. طرح ٩۶ ایرانسل – سامسونگ شامل مقرون به صرفه ترین تعرفه اینترنت همراه در کشور است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از ۴۶۵ شهر و دهستان و ۷۵ مسیر جاده‌ای اصلی در تمامی ۳۱ استان کشور، تحت پوشش شبکه ۳G و بیش از ۹۲ شهر ، تحت پوشش خدمات ۴G/LTE ایرانسل قرار دارند. این گسترده‌ترین شبکه باندپهن همراه ایران است.

مشترکان برای اتصال به شبکه نسل چهار ایرانسل لازم است ضمن استفاده از گوشی با قابلیت پشتیبانی از این شبکه، اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش، سیم‌کارت ایرانسل خود را به یوسیم تغییر داده و یا سیم‌کارت جدید یوسیم خریداری کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا