اخبار

نسخه ارتقا یافته هواوی Y6 در راه است

سال گذشته بود که هواوی گوشی Y6 را عرضه کرد و حال خبری به دستمان رسیده مبنی بر اینکه مدل پرو گوشی عرضه شده است. جالب است بدانید که گوشی Y6 در حقیقت نام مدل بین المللی Honor 4A بوده و گوشی Y6 Pro نیز نام جهانی گوشی Enjoy 5 است که چند ماه گذشته در چین به فروش رسید.
از نظر سخت افزاری، گوشی Y6 Pro از یک تراشه‌ی مدیاتک MT6735P استفاده خواهد کرد که بر روی این تراشه یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز قرار گرفته. هواوی در گوشی خود یک صفحه‌ی ۵ اینچی با رزولوشن HD به کار برده و درون گوشی نیز ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی قرار دارد. انرژی لازم برای روشن شدن گوشی وای ۶ پرو ( Y6 Pro ) نیز از یک باتری با ظرفیت ۴,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت تامین خواهد شد.
Y6 Pro 2
در عقب این محصول کمپانی چینی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در جلو نیز از دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. Y6 Pro دارای ابعاد ۱۴۳.۱ در ۷۱.۸ به ضخامت ۹.۷ میلی‌متر بوده و ۱۶۰ گرم وزن دارد. اعلام شده که این گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی بوده که بر روی آن Emotion UI 3.1 است. Y6 Pro که در حقیقت از سیم کارت دوگانه پشتیبانی‌ می‌‌کند، دارای ارتباطات Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث ۴.۰، Wi-Fi Hotspot، و Wi-Fi مستقیم است.
Y6 Pro 3
گوشی دارای یک بدنه‌ی فلزی و طراحی خاصی که کمپانی به آن «موج آب» می‌گوید خواهد بود. Y6 Pro قرار است در رنگ‌های طلایی، سفید، و خاکستری عرضه گردد. قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده و همچنین اطلاعاتی از اینکه که در چه زمانی شاهد عرضه‌ی این موبایل خواهیم بود وجود ندارد.
Y6 Pro 23
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا