اخبار

نسخه بروزشده پخش کننده صوتی شیاومی معرفی شد

شیائومی در سال جاری فعالیت بر روی تولید لوازم جانبی و گجت‌های الکترونیکی خودش را گسترش داده است. در تازه ترین فعالیت‌ها این کمپانی از نسخه بروزشده پخش کننده صوتی خود با نام Mi Box 3 Enhanced Edition رونمایی کرده است که قدرتی به مراتب بالاتر از نسخه استاندارد این محصول دارد.این دستگاه یکی از مناسبترین انتاخب‌ها جهت پخش انواع فایل‌های صوتی و تصویری خواهد بود.
کمپانی شیائومی از یک نسخه بروزشده و قدرتمندتر پخش کننده خودش با نام Mi Box 3 Enhanced Edition رونمایی کرد. بزرگترین تغییر این نسخه را می‌توان پردازنده سریعتر آن دانست. نسخه Enhanced Edition این پخش کننده با یک تراشه ۶۴ بیتی مدیاتک MT8693 به همراه پردازنده شش هسته‌ای (۲ هسته Cortex-A72 با سرعت ۲گیگاهترز و ۴ هسته Cortex-A53 با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی PowerVR GX6250 قدرت می‌گیرد. پردازنده به کار رفته در این محصول نسبت به نسخه پیشین آن چیزی حدود ۸۰ درصد عملکرد سریعتری داشته و پردازنده گرافیکی آن نیز ۲۴۰ برابر سریعتر از نسخه استاندارد Mi Box 3 است. شاید برای شما هم جالب باشد که این سیستم قدرتمند چگونه خنک خواهد شد؟ شیائومی برای جلوگیری از هرگونه افزایش حرارت در این گجت از یک سیستم خنک کننده قدرتمند به همراه یک فن استفاده کرده است. بنابر این کاربر هیچگونه نگرانی نسبت به افزایش دمای این گجت در استفاده‌های طولانی مدت نخواهد داشت.
میزان رم و فضای ذخیره سازی نیز در نسخه جدیدتر بهبود یافته اند. این دستگاه به ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز گردیده است. در کنار اینها می‌توان به استفاده از بلوتوث ۴.۱ و وای-فای ۸۰۲.۱۱ac 2×۲ اشاره کرد که سرعت انتقال داده ها را تا ۳۰۰ Mbps بالابرده است.
پخش کننده Mi Box 3 Enhanced Edition در حال حاضر با قیمت ۳۹۹ یوان معادل ۶۱ دلار به بازار چین عرضه شده است و مشخص نیست که آیا بازار سایر کشور‌ها نیز میزبان این گجت باشند یا خیر!
Mi-Box-3-Enhanced-Edition-5
Mi-Box-3-Enhanced-Edition-4
Mi-Box-3-Enhanced-Edition-3
Mi-Box-3-Enhanced-Edition-2
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا