اخبار

نسخه جدید فیسبوک مسنجر عرضه شد

گوگل دو سال پیش استاندارد طراحی جدیدی را به نام طراحی متریال در اختیار طراحان قرار داد. این استاندارد از طراحی‌های سه بعدی و سنگین جلوگیری کرده و طراحی یکنواخت، ساده و جذابی را به توسعه دهندگان و طراحان پیشنهاد می‌کند. حال فیسبوک پس از چندماه کار بر روی اپلیکیشن مسنجر خودش، بالاخره نسخه جدید با طراحی متریال این پیام رسان را عرضه کرده است.
سرانجام روز گذشته نسخه جدید و پرسر و صدای Facebook Messenger مخصوص اندروید در گوگل پلی عرضه شد. این نسخه سرانجام به طراحی متریال بر اساس استانداردهای مینیمالیستی و ساده گوگل صورت گرفته که کمتر از دو سال است در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است.
در چندین ماه گذشته تیم توسعه دهنده این پیام رسان در حال تست المان‌های مختلف طراحی جدید متریالیسم فیسبوک مسنجر بوده است و ما شاهد عرضه نسخه‌های مختلف بتایی از این مسنجر نیز بودیم که در اختیار بسیاری از کاربران و البته نه همه ی آنها قرار گرفته بود. اینک نسخه جدید فیسبوک مسنجر با طراحی متریال خودش شامل حال همه کاربران شده و از امروز تمامی دارندگان دستگاه‌های اندرویدی می توانند با مراجعه به گوگل پلی بروزرسانی جدید این پیام رسان را دریافت کنند.
هرچند که این عرضه می‌تواند بر اساس مناطق مختلف طی چند روز آینده و به صورت نا منظمی طول بکشد. شما می‌توانید با استفاده از تصویر بالا، قبل از دریافت بروزرسانی تغییرات به وجود آمده در فیسبوک مسنجر را مشاهده نمایید.
فیسبوک می‌گوید طراحی مجدد این محصول یک فرآیند دقیق و پرزحمتی برای این کمپانی بوده است و این به جهت اهمیت فیسبوک مسنجر در زندگی روزمره میلیون‌ها نفر در سراسر جهان بوده است.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا