اخبار

نسخه جدید هواوی میت ۸ در تنا ظاهر شد

نسخه جدید هواوی میت ۸ در لیست تنا منتشر شد و نشانه‌ها حاکی از آن است که ویژگی فورس تاچ در آن بهبود یافته است. هواوی، گوشی پرچم‌دار میت ۸ خود را در ماه نوامبر گذشته معرفی کرد و این گوشی توانست فروش خوبی برای این غول تکنولوژی چینی به همراه آورد.
به‌تازگی گوشی هوشمند جدیدی در وب‌سایت تنا دیده شده و طراحی کلی و مشخصات آن به نسخه جدید هواوی میت ۸ اشاره دارد؛ اما چه چیزی در این مدل جدید خودنمایی خواهد کرد؟ در جواب این سوال باید گفت؛ با اینکه TENAA نتوانسته به تفاوت بین این مدل جدید با مدلی که در سال گذشته معرفی شد، اشاره‌ای کند؛ اما گفته می‌شود که نسخه جدید هواوی میت ۸ با ویژگی بهبود یافته فورس تاچ عرضه خواهد شد.
 

نسخه جدید هواوی میت 8

نسخه جدید هواوی میت 8

 
Huawei یکی از اولین سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که دستگاهی با قابلیت فورس تاچ را معرفی و به بازار عرضه کرده است. اگرچه در مقایسه با ۳D تاچ اپل، قابلیت فورس تاچ در میت S فاقد بسیاری از توابع و عملکرد‌ها بود؛ اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر با این مدل جدید میت ۸، کمپانی هواوی نسخه فورس تاچ را به‌روزرسانی کرده و قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کرده است.
به نظر می‌رسد طراحی نسخه جدید هواوی میت ۸ با مدل قبلی عرضه شده‌ی این گوشی یکسان باشد؛ بنابراین در این گوشی نیز همان بدنه‌ی فلزی با نمایشگر فول اچ دی (۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل) ۶ اینچی دیده خواهد شد. این دستگاه با ضخامت ۸٫۲ میلی‌متری کاملا جمع و جور طراحی شده است. یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت پردازش ۲٫۳ گیگاهرتز که به احتمال زیاد تراشه Kirin 950 باشد، به آن قدرت می‌دهد.
برای فضای ذخیره سازی آن، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده، دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، دوربینی ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. این گوشی هوشمند دو سیم‌کارته، مبتنی بر اندروید ۶٫۰ مارشمالو بوده، از شبکه ارتباطی پرسرعت ۴G LTE پشتیبانی کرده و نیروی خود را از یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی فراهم می‌کند.
هنوز مطمئن نیستیم که Huawei قصد دارد این نسخه جدید را تحت چه عنوانی منتشر کند. اگر خاطرتان باشد، هواوی سال گذشته پرچم‌دار میت S را در سپتامبر معرفی کرد و چند ماه بعد در ماه نوامبر پرچم‌دار میت ۸ خود را منتشر ساخت. ممکن است که چنین استراتژی مشابهی امسال نیز دیده شود. ممکن است هواوی این مدل را با نام Huawei Mate 8S منتشر کرده و چند ماه بعد، در اواخر ۲۰۱۶ از پرچم‌دار قدرتمند هواوی میت ۹ (Mate 9) با ارتقا در ویژگی فورس تاچ و مشخصات بهتری پرده‌برداری کند. باید منتظر ماند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا