اخبار

نسخه دیگری از فبلت آنر V8 Max با تراشه Kirin 955 در تنا به‌نمایش درآمد

چند روز پس از آن‌که فبلت آنر V8 Max با تراشه Kirin 955 در وب‌سایت تنا ظاهر شد. مدل V8 Max دیگری مجهز به یک تراشه متفاوت، با سرعت پردازش ۲٫۵ گیگاهرتز و با پشتیبانی از تمامی شبکه‌های ارتباطی در آژانس رگلاتوری چین خودنمایی کرد. همان‌طور که می‌دانید، TENAA نام پردازنده را در لیست خود ذکر نمی‌کند؛ اما با استفاده از سرعت کلاک پردازنده ثبت شده در این وب‌سایت، قادر خواهیم بود تا تراشه این مدل جدید از فبلت آنر V8 Max را تشخیص دهیم.
پیش از این در وب‌سایت تنا برای گوشی Honor V8 Max، سرعت کلاک پردازنده ثبت شده برای آن ۲٫۳ گیگاهرتز بود و از آنجا که آنر از تراشه‌های کرین استفاده می‌کند، ما تشخیص دادیم که تراشه Kirin 950 همان پردازنده‌ایست که به این دستگاه قدرت می‌دهد. این نقطه همان‌جایی است که همه‌چیز تغییر می‌کند. گوشی هوشمند Honor V8 Max جدید که در لیست تنا ظاهر شده از سرعت کلاک ۲٫۵ گیگاهرتز و با پشتیبانی از تمامی شبکه‌های ارتباطی برخوردار است.
تغییر در فرکانس کلاک از ۲٫۳ گیگاهرتز به ۲٫۵ گیگاهرتز به معنی آن است که این نسخه از فبلت وی ۸ مکس به تراشه Kirin 955 مجهز شده که از سرعت پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز بهره‌مند شده است.
فبلت آنر V8 Max
تغییرات به همین‌جا ختم نمی‌شود. در این نسخه از فبلت آنر V8 Max به همان اندازه که در پردازنده تغییر رخ داده در مقدار فضای ذخیره‌سازی نیز تفاوت‌هایی دیده می‌شود. این مدل جدید گویا با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده که آن را بالاتر از نسخه‌ی قبلی قرار می‌دهد در لیست قبلی منتشر شده در وب‌سایت تنا، ذکر شده بود که فبلت Honor V8 Max به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.
در ویژگی‌های دیگر هر دو نسخه یکسان ظاهر شده‌اند. نمایشگر ۶٫۶ اینچی ۲K در هر دو نسخه وجود دارد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیروی لازم برای را فراهم کرده و سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو بر روی هر دو نسخه پیش نصب شده است.
آخرین اطلاعات از چین نشان می‌دهد که فبلت آنر V8 Max در ماه اوت امسال، احتمالا در یکم اوت و با برچسب قیمتی ۱۹۹۹ یوان (حدود ۳۰۰ دلار) راه‌اندازی خواهد شد.
 
فبلت آنر V8 Max

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا