اخبار

نسخه ورایزن گلکسی نوت ۷ سامسونگ در Geekbench دیده شد

وب‌سایت بنچمارک گیری Geekbench روز گذشته میزبان نسخه ورایزن گلکسی نوت ۷ سامسونگ بوده است. این تلفن هوشمند که به احتمال زیاد کمتر از ۱ ماه دیگر معرفی خواهد شد در این تست‌ها با ۴ گیگابایت رم ظاهر شده که در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۲,۲۰۰ و در حالت چند هسته‌ای ۴,۴۶۹ را به نام خود ثبت کرده است.
هر روز که به تاریخ ۲ آگوست (زمان احتمالی رونمایی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ) نزدیک می‌شویم، اخبار پیرامون این تلفن هوشمند نیز رو به افزایش هستند. در تازه‌ترین آن‌ها ما گزارشی را آماده کرده‌ایم که نشان می‌دهد نسخه ورایزن گلکسی نوت ۷ حاوی ۴ گیگابایت رم خواهد بود. همانطور که احتمالاً می‌دانید ورایزن یک شرکت حامل است که به‌عنوان یکی از اپراتورهای بزرگ جهان در حال فعالیت است. روز گذشته امتیازات به ثبت رسیده نسخه ورایزن گلکسی نوت ۷ با کد نام SM-N930V در وب‌سایت بنچمارک گیری Geekbench منتشر شد.
نسخه ورایزن گلکسی نوت 7 سامسونگ
در حالی که شایعات همواره تأکید دارند که نسل آینده فبلت‌های این غول کره‌ای فناوری از یک رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برد، شاهد قرار گرفتن این تلفن هوشمند حاوی ۴ گیگابایت رم در این وب‌سایت بودیم. چنین چیزی موجب شده تا بسیاری از تحلیلگران دیگر توقع استفاده از یک رم ۶ گیگابایتی را در گلکسی نوت ۷ نداشته باشند. Ricciolo با ارسال یک توییت عنوان کرده که سامسونگ قصد ندارد تا نسخه‌ی حاوی ۶ گیگابایت رم این گوشی هوشمند غول پیکر را عرضه کند. به هر حال از این بحث که بگذریم به امتیازات مناسبی می‌رسیم که این گوشی هوشمند موفق به دریافت آن‌ها شده است. نسخه ورایزن گلکسی نوت ۷ سامسونگ موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۲,۲۰۰ و در حالت چند هسته‌ای ۴,۴۶۹ امتیاز را به نام خود خلق کند.
نسخه ورایزن گلکسی نوت 7 سامسونگ
از دیگر مشخصات افشا شده‌ی این محصول باید به یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ همراه پردازنده ۴ هسته‌ای، اندروید ۷٫۰ نوقا یا اندروید ۶٫۰ مارشمالو و اسکنر عنبیه چشم اشاره کرد. البته در نظر داشته باشید که نسخه‌ی دیگری از این محصول نیز عرضه خواهد شد که حاوی تراشه‌های اگزینوس ساخت خود سامسونگ است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا