اخبار

نسخه کنسولی بازی XCOM 2 تاخیر خورد !

اگر شما از دسته افرادی هستید که خود را برای انجام نسخه کنسولی بازی XCOM 2 آماده کرده‌اید، حاوی خبر خوبی نیستیم. بنا بر اعلام سازندگان، مالکین کنسول‌های نسل هشتمی دو کمپانی مایکروسافت و سونی، یعنی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ برای بازی کردن این عنوان مدت زمان بیشتری باید صبر کنند چرا که با تاخیر روبرو شده است.
 
شرکت صاحب نام «دوکِی» (۲K) در آخرین گزارش مالی ارائه داده شده از خود یک سری نکات حایز اهمیت را مشخص کرد. در حالی که قرار بود نسخه کنسولی بازی محبوب و دوست داشتنی XCOM 2 که پیش‌تر در انحصار رایانه‌های شخصی قرار داشت در ۶ سپتامبر (برابر با ۱۶ شهریور) روانه دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان شود با تاخیر سه هفته‌ای مواجه شد و عرضه آن به تاریخ ۲۷ سپتامبر (برابر با ۶ مهر) موکول گردید؛ شایان به‌ذکر بوده که علاقه‌مندان از هم‌اکنون قادر به پیش بازی XCOM 2 از طریق این لینک هستند.
 
متاسفانه سازندگان هیچگونه دلیلی در خصوص تاخیر به وجود آمده به مخاطبین ارائه نداده‌اند؛ با این حال بازی استراتژیک XCOM 2 به صورت دو نسخه استاندارد و لوکس دیجیتال در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. خاطر نشان می‌شود که نسخه لوکس دیجیتال شامل تمامی بسته‌های الحاقی می‌شود که تاکنون برای نسخه رایانه‌های شخصی عرضه شده است.
 
بازی چالش برانگیز XCOM 2 در ۱۶ بهمن سال ۹۴ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدین را به سوی خود جلب نماید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا