اخبار

نسخه ی ۲ گیگابایتی شیائومی می مکس معرفی شد

ساعاتی پیش خبری مبنی بر اینکه نسخه ی ۲ گیگابایتی شیائومی می مکس معرفی شده منتشر شد.
همانطور که میدانید این گوشی در اوایل ماه اوریل رونمایی شد و با رونمایی خود یک موفقیت سریع را در بین خریداران کسب کرد. این گوشی از یک نمایشگر فوق العاده بزرگ ۶٫۴۴ اینچی برخوردار است که به همان نسبت برای تامین انرژی این نمایشگر از باتری بزرگی هم برخوردار است.
Xiaomi Mi Max در نسخه های متفاوت در چین عرضه شده است که در بعضی با ۳ گیگابایت رم و با فضای ذخیره سازی متفاوت و در بعضی دیگر با ۴ گیگابایت رم عرضه شده است. با وجود این به نظر میرسد که کمپانی Xiaomi ممکن است نسخه ی دیگری از Mi Max را عرضه کند که با توجه به مشخصات فعلی این گوشی، میتواند نسخه ایی ارزانتر از نسخه ی فعلی این گوشی باشد.
به تازگی نسخه ی ۲ گیگابایتی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است که تصاویر منتشر شده در این مورد نشان میدهد که فقط با فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی خافظه ی داخلی همراه است. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم در حال حاضر ارزانترین نسخه ی این گوشی که به فروش میرسد با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی همراه است.
بنابراین ما انتظار داریم که این نسخه ی تازه ارائه شده قیمتی کمتر از نسخه ی ۳ گیگابایتی داشته باشد . اگر به خاطر داشته باشید در مطالب قبلی اشاره کرده بودیم که نسخه ی ۳ گیگابایتی این گوشی به قیمت ۲۳۰ دلار عرضه خواهد شد حال به نظر میرسد این معقول باشد که نسخه ی ۲ گیگابایتی این گوشی با قیمتی در حدود ۱۹۸ دلار عرضه شود. (برای مشاهده ی عکس زیر در اندازه ی واقعی بر روی ان کلیک کنید).
 
نسخه ی 2 گیگابایتی شیائومی می مکس معرفی شد.
 
مشخصات این گوشی به نظر میرسد که همان مشخصات ارائه شده برای نسخه ی ۳ گیگابایتی باشد . بنابراین میتوانیم بگوییم که این گوشی با چیپست اسنپدراگون ۶۵۰ به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و حافظه ی قابل ارتقائ میکرو اس دی همراه میباشد. همچنین وجود باتری ۴۸۵۰ میلی امپر بر ساعتی در بدنه ی باریکی به قطر ۷٫۵ میلی متر و سنسور دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در این گوشی به چشم میخورد
 
نسخه ی 2 گیگابایتی شیائومی می مکس معرفی شد.
البته ناگفته نماند که نسخه ی ۲ گیگابایتی  Mi Max هنوز در لیست رسمی وبسایت Mi.com برای فروش در دسترس نیست .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا