اخبار

نمایش گیم پلی Metal Gear Survive بخشی از برنامه کونامی در TGS امسال خواهد بود

همان طور که در جریان هستید، نمایشگاه توکیو گیم شو از پنج شنبه ۲۵ شهریور رسما آغاز می شود و تا ۲۸ شهریور ادامه دارد. در این میان، کمپانی نام آشنای کونامی نیز قصد دارد تا بخشی از گیم پلی بازی جدید خود، یعنی Metal Gear Survive را به نمایش بگذارد.
 
 
Metal Gear Survive، دنباله مجموعه محبوب و پرطرفدار Metal Gear است که این بار، قصد دارد سبک و سیاق جدیدی را وارد بازی کند. این بار دیگر غول بزرگ دنیای گیمینگ، یعنی هیدئو کوجیما پشت این پروژه نیست و باید ببینیم که محصول جدید کونامی، قرار است چه چیزی از آب در بیاید!
 
 
Metal Gear Survive در جریان مراسم Gamescom 2016 معرفی شد. این بازی که در ژانر مخفی کاری و مولتی پلیر ساخته شده، قرار است در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های PC؛ PS4 و Xbox One روانه بازار شود.
 
 
بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده، کمپانی کونامی قصد دارد تا بخشی از گیم پلی این بازی را در جریان Livestream نمایشگاه توکیو گیم شو، به تصویر بکشد. کونامی اعلام کرده که “این اولین دموی گیم پلی Metal Gear Survive است که شامل اطلاعات کاملا جدیدی در خصوص این بازی می شود”. مطابق زمان بندی اعلام شده، قرار است گیم پلی بازی Metal Gear Survive در روز ۲۷ شهریور ساعت ۱۰:۳۰ صبح نمایش داده شود.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا