آموزش و ترفنداخبار

چگونه نوت های پاک شده از آیفون یا آیپد را بازگردانیم؟

آیا تا به حال متن مهمی برای خودتان یا دوستانتان نوشته اید که  اشتباهاً آن را پاک کرده باشید؟ نگران نباشید، امروز می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه نوت های پاک شده از آیفون یا آیپد خود را بازگردانی کنید.
به تازگی نوت های iOS به لطف معرفی یادداشت های پسورد دار و یا محافظت شده با اثر انگشت، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته اند. چون سایر اپلیکیشن های نوت برداری مانند Evernote و Google Keep از قابلیت های بیشتری برخوردار بودند و به نسبت اپلیکیشن نوت خود اپل، کاربرد بیشتری داشتند. به نظر می رسد که نوت اپل همچنان به عنوان یک اپلیکیشن نوت برداری همراه و همیشگی استفاده می شود. البته این کاربری زمانی درست به حساب خواهد آمد که به هیچ دانلودی احتیاج نباشد و کاربران تنها با باز کردن اپلیکیشن نوت iOS، بتوانند مطلب خود را تایپ کنند.
اگرچه اپلیکیشن های iOS اپل معمولاً به دلیل کاربری بسیار ساده مورد استقبال قرار می گیرند اما بازگردانی نوت های پاک شده از آیفون به سادگی فشردن یک دکمه نیست. اما نگران نباشید چرا که مساله اصلاً بغرنج نیست.
شما با طی کردن این مراحل ساده می توانید یک نوت را به دستگاه خود بازگردانید.
مرحله ۱: اپلیکیشن نوت را باز کنید.
مرحله ۲: معمولاً اپلیکیشن نوت آخرین آیتم را به نمایش می گذارد. اگر اپلیکیشن شما هم به همین شکل بود، فلش بازگشت را در گوشه سمت چپ صفحه فشار دهید.
مرحله ۳:در انتهای صفحه، یک فولد به نام Recently Deleted’ وجود دارد که تمامی نوت های پاک شده در طول ۳۰ روز گذشته در آن ذخیره می شود.
مرحله ۴: روی فولدر Recently Deleted ضربه بزنید و گزینه ادیت در گوشه سمت راست صفحه را فشار دهید.
مرحله ۵: روی نوت مورد نظر خود که قصد دارید آن را بازگردانید ضربه بزنید.انتخاب چند نوت به صورت همزمان در صورتی فعال خواهد بود که بخواهید چندین نوت را به طور همزمان بازگردانی کنید.
مرحله ۶: روی گزینه Move To که در گوشه پایین و سمت چپ صفحه قرار گرفته است ضربه بزنید. اکنون می توانید مسیر بازگردانی نوت را تعیین کنید و یا به انتخاب خودتان یک فولدر جدید بسازید.
اکنون می دانید که چگونه نوت های پاک شده در آیفون یا آیپد را بازگردانی کنید.تنها کافیست به یاد داشته باشید که نوت ها بعد از ۳۰ روز به طور کامل از بین خواهند رفت.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا