اخبار

نوت ۶ با نمایشگر ۵.۸ اینچی خمیده و باتری ۴٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار می‌شود


http://cdn01.zoomit.ir/2016/4/0aa7e017-3eb5-4506-a625-d44b7000cd71.jpg
با نزدیک شدن به تابستان سال جاری میلادی، رفته رفته میزان شایعات منتشر شده در مورد گلکسی نوت ۶ نیز افزایش پیدا می‌کند. آخرین شنیده‌ها در مورد گلکسی نوت ۶ نشان از این دارد که این گوشی‌هوشمند از وجود نمایشگر ۵.۸ اینچی خمیده در کنار باتری ۴٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.
برکسی پوشیده نیست که سامسونگ پس از معرفی نسل جدید پرچمدار سری گلکسی اس خود، حال روی نسل بعدی گلکسی نوت کار می‌کند. براساس شنیده‌ها گلکسی اس ۷ اج ساموسنگ تاکنون توانسته حضوری موفق را در بازار تجربه کند و باید دید که آیا این موضوع در مورد گلکسی نوت ۶ نیز صادق است یا خیر. با نزدیک شدن به تابستان سال جاری میلادی که زمان معرفی نسل جدید گلکسی نوت است، شایعات در مورد این گوشی هوشمند نیز بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. آخرین شنیده‌ها گویای این موضوع است که گلکسی نوت ۶ از وجود نمایشگر ۵.۸ اینچی از نوع Slim RGB بهره خواهد برد. براساس اطلاعات ارائه شده سامسونگ در حال حاضر دو نسخه‌ از این نوع صفحه‌ی نمایشگر را که شامل نسخه‌ی خمیده و تخت است، در دست آزمایش دارد تا کارایی هر یک را که رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ دارند، محک بزند.
براساس اطلاعات ارائه شده نسخه‌ی خمیده از این گوشی هوشمند نیز دارای سایزی برابر نسخه‌ی تخت این گوشی هوشمند است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ برخلاف سال گذشته، یک گوشی هوشمند را به عنوان نسل بعدی پرچمدار گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ روانه‌ی ابزار خواهد کرد. البته هنور مشخص نیست که آیا سامسونگ نسخه‌ی خمیده را روانه‌ی بازار خواهد کرد یا نسخه‌ی مجهز به نمایشگر تخت. البته می‌توان حدس زد که احتمالا شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی خمیده باشیم، چراکه با توجه به استقبال از گلکسی اس ۷ اج، به نظر می‌رسد سامسونگ با بهره‌گیری از همین فاکتور و فرم‌فکتور این گوشی، گلکسی نوت ۶ را روانه‌ی بازار خواهد کرد.
یکی دیگر از مورادی که اخیرا به آن اشاره شده، ظرفیت باتری مورد استفاده در این گوشی هوشمند است. بنابر شنیده‌ها، گلکسی نوت ۶ از وجود یک باتری با ظرفیت ۴٫۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد. در صورتی که سامسونگ بدنه‌ی گلکسی نوت ۶ را کمی ضخیم‌تر کند، در این صورت قراردادن یک باتری ۴٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی درون این گوشی هوشمند کار چندان سخت و پیچیده‌ای نخواهد بود. این سیاست در مورد گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز در پیش گرفته شده است.
همچنین باید به بهبود عملکرد دوربین با وجود استفاده از همان سخت افزار دوربین گلکسی اس ۷ اشاره کرد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی احتمالی این گوشی هوشمند باید به بهره‌گیری از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۳ در کنار اکسینوس ۸۸۹۰ اشاره کرد. منابع موجود استفاده از سنسور عنبیه سنج در این گوشی هوشمند را تایید نکرده‌آند.
تمامی مورادی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، شایعاتی در مورد گلکسی نوت ۶ است و از این‌رو نمی‌توان به قطع یقین در مورد آن‌ها سخن گفت.
 
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا