اخبار

نکسوس های بعدی گوگل توسط اچ تی سی و با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ همراه می‌شوند

سال گذشته گوگل دو گوشی هوشمند از سری نکسوس راهی بازار کرد. یکی از این گوشی‌های هوشمند به عنوان یک محصول میان‌رده توسط ال‌جی با نام نکسوس ۵ ایکس و دیگری در ردای یک فبلت پرچمدار توسط هواوی راهی بازار شدند. پس از گذشت ۶ ماه از زمان عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند به بازار، حال اخبار و شایعات در مورد نسل بعدی محصولات نکسوس شدت می‌گیرد. براساس آخرین شنیده ها اچ‌تی‌سی مسئولیت تولید دو محصول سری بعدی نکسوس را بر عهده دارد.
براساس اخبار منتشر شده در ماه آوریل، بسیاری از شایعات حکایت از این داشتند، نسل بعدی گوشی‌های هوشمند نکسوس با نام Marlin و Sailfish شناخته می‌شوند. این گوشی‌های هوشمند که توسط اچ‌تی‌سی توسعه می‌یابند بصورت داخلی M1 و S1 شناخته می‌‌شوند. آخرین اخبار منتشر شده توسط منابع معتبر نشان از این دارد که Marlin در کرومیوم رویت شده است. در صورتی که تصویر فاش شده از اطلاعات مربوط به رویت این گوشی در کرومیوم را مشاهده کنید، نام Marlin را مشاهده خواهید کرد. همچنین باید به شایعه‌ی دیگری که در مورد این محصول منتشر شده نیز اشاره کرد. به نظر می‌رسد هر دو نسخه‌ی از نکسوس گوگل با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ راهی بازار خواهند شد. به طور حتم باید انتظار داشت که این دو گوشی هوشمند همراه با اندروید N راهی ابازر شوند. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، نام دو گوشی هوشمند با اسم‌های Angler و Bulhead نیز مشاهده می‌شود که این دو گوشی در واقع نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی هستند.
البته تصویر فاش شده از کرومیوم به هیچ وجه ساخت نسل بعدی نکسوس‌ها را توسط اچ‌تی‌سی تایید نمی‌کند و شاید دوباره شاهد تولید این گوشی‌های هوشمند توسط هواوی باشیم. برای اطمینان از این موضوع باید در انتظار انتشار اخبار بیشتری از نکسوس‌های گوگل باشیم.
 
رویت نکسوس Marlin در کرومیوم
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا