اخبار

هدست جدید گیر وی آر سامسونگ برای گلکسی نوت ۷ در راه است

کمپانی سامسونگ آینده روشنی را پیش روی فناوری نوظهور واقعیت مجازی می بیند و از این رو، در طی سال های اخیر سرمایه گذاری های زیادی را در این زمینه انجام داده است که به تولید هدست واقعیت مجازی گیر وی آر ختم شده است.
همانطور که پیش‌تر در خبرها خواندید، این شرکت چند ماه پیش عرضه این هدست را که با گوشی های پرچمدار سری گلکسی سازگار بود، آغاز کرد و اکنون خبرهای جدیدی به دست آمده که نشان می دهد نسخه جدید این هدست به زودی رونمایی خواهد شد.
گواه این ادعا نیز اطلاعاتیست که به تازگی در وب سایت واردات و صادرات هند ثبت شده و محصولی با شماره مدل SM-R3232 در آن رویت شده است. این در حالیست که هدست کنونی گیر وی آر با شماره مدل های SM-R32X و SM-R322 در بازار وجود دارد.
اما نکته جالب اینجاست که حتی نام گیر وی آر نیز در یکی از ورودی های دیتاسنتر این وب سایت ثبت شده است و کار سختی نیست که بخواهیم مدل جدیدی از گیر وی آر را برای گلکسی نوت ۷ که تا چند هفته دیگر رونمایی می شود، پیش بینی کنیم.
حال از آن جایی که نسخه فعلی این هدست، با گوشی های جدید سامسونگ سازگاری دارد، هنوز مشخص نیست که چه تغییراتی ممکن است در مدل جدید اعمال شود. البته شایعاتی نیز در این زمینه منتشر شده که حاکی از این است مدل جدید به قابلیت ارتباطی از طریق بلوتوث مجهز خواهد شد که هنوز کاربرد و نحوه استفاده از این قابلیت مشخص نشده است.
به هر حال، زمان چندانی تا مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۷ باقی نمانده و باید چشم به راه خبرهای بعدی در روزهای آتی بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا