اخبار

هدفون Elite Sport جبرا در IFA 2016 معرفی شد

جبرا روز گذشته در نمایشگاه IFA 2016 از هدفون Elite Sport که به معنای واقعی بی‌سیم هستند و در حین پخش موزیک می‌تواند ضربان قلب شما را هم زیر نظر داشته باشد رونمایی کرد.
بر این اساس هدفون Elite Sport جبرا که با ظاهری شیک و اسپرت و برچسب ۲۴۹ دلاری از ماه آینده به بازار عرضه می‌شود، قادر است از طریق وایرلس به گوشی یا دیگر گجت‌های هوشمند مولتی مدیا شما متصل شده و با باتری داخلی آن می‌تواند به مدت ۳ ساعت در حالت پخش موزیک شما را همراهی کند.
در سوی دیگر این محصول از استاندارد عایقی IP67 پشتیبانی کرده و این یعنی آنکه می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از هدفون Elite Sport در عمق ۱٫۵ متری آب شیرین ساکن به مدت ۳۰ دقیقه استفاده نمایید. جبرا در توسعه این هدفون از یک فناوری جدید استفاده کرده که امکان شنیدن صدا در زیر آب را هم امکان پذیر می‌کند.
در سوی دیگر این محصول نیز همچون ایربادهای Gear IconX سامسونگ علاوه بر وظیفه اصلی خود، یک گجت کنترل کننده سلامتی نیز محسوب می‌شود، به طوری که ضربان قلب، میزان اکسیژن مصرفی، کالری مصرفی، میزان مسیر طی شده و سرعت راه رفتن شما را مانیتورینگ و بر روی گوشی همراهتان نمایش خواهد داد.
طبق ادعای شرکت سازنده، فناوری انتقال صدای این محصول به خصوص در هنگام برقراری تماس بی‌نظیر بوده، به طوری که بر روی هر ایرباد یک میکروفن تعبیه شده که یکی از آن‌ها وظیفه دریافت صدای کاربر و دیگری تشخیص و حذف نویزهای اطراف را بر عهده دارد. در سوی دیگر امکان دریافت تماس از طریق فرمان صوتی در این محصول تعبیه شده است. در هر حال اگرچه بازار هدفون‌های بیسیم در حال حاضر تحت تسلط شرکت‌های معدودی قرار دارد، با این حال پیش‌بینی می‌شود که به دلیل جذابیت آن طی چند سال آینده، شاهد ورود غول‌های فناوری همچون سامسونگ و یا اپل به این حوزه باشیم.
 
منبع :theverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا