اخبار

هدیه شرکت مایکروسافت به طرفداران اکس باکس

شرکت مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرده است که برای مدت‌ زمان کوتاهی قصد دارد تا قیمت کنسول اکس باکس وان را به ۲۵۰ دلار کاهش بدهد.

نبرد کنسول‌ها در نسل حاضر برای مایکروسافت چندان مناسب نبوده است و این شرکت راهکارهای مختلفی را برای بازگشت به قدرت در این بازار به کار بسته است.
مسلما یکی از مواردی که موجب محبوبیت بیشتر کنسول سونی شده است را می‌توان قیمت بهتر این کنسول به نسبت اکس باکس وان دانست و به همین دلیل نیز مسئولان مایکروسافت قصد دارند تا تخفیفی ویژه را به کاربران خود ارائه کنند.

بر اساس متنی که توسط یکی از مسئولان مایکروسافت به نام “لری ریب” در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده است، این کنسول قرار است تا برای مدت‌ زمان محدودی با کاهش قیمت و با ۲۵۰ دلار به فروش برسد.
البته این تخفیف تنها در بازار ایالات متحده انجام خواهد پذیرفت و شامل مدل استاندارد اکس باکس وان با هارد ۵۰۰ گیگابایتی می‌شود.
این مدل‌های تخفیف خورده در دو وب‌سایت به کاربران عرضه می‌شوند که یکی از آنها وب‌سایت آمازون بوده و دیگری وب‌سایت گیم استاپ است که البته گیم استاپ به همراه این کنسول یک کارت هدیه ۳۰ دلاری را نیز به کاربران عرضه می‌کند.

منبع : ایتنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا