اخبار

هم اکنون می توانید Lumia 640 را با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار بخرید

 مایکروسافت پیشنهادی فوق العاده برای طرفداران سری تلفن های هوشمند لومیا دارد، شما می توانید از این پسی Lumia 640 که یکی از بهترین و با کیفیت ترین تلفن ها بین انواع مختلف تلفن های لومیا است را تنها با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار بخرید. قیمت قبلی این تلفن هوشمند ۷۹٫۹۹ دلار بود که شما می توانستید از فروشگاه AT & T بخرید. شما هم اکنون می توانید این تلفن هوشمند را تنها با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار فروشگاه مایکروسافت بخرید.

 

 
در توضیحات این کاهش قیمت هیچ حرفی از زمان محدود در میان نیست، این به این معنی است که مایکروسافت قیمت این تلفن هوشمند را برای همیشه کاهش داده است. مایکروسافت دلیلی برای این کاهش قیمت ذکر نکرده است ، اما به نظر می رسد دلیل این کاهش قیمت عرضه Lumia 550 می باشد که مایکروسافت تصمیم دارد Lumia 550 که می توان گفت یک ورژن ارزان تر و کوچک تر و قدرت مند تر Lumia 640 است را جایگزین Lumia 640 کند.
Lumia 640 تلفنی بسیار خوش ساخت و با کیفیت است که در زمان عرضه، همه را شگفت زده کرد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۵ اینچی HD ، پردازنده Snapdragon 400 همراه با یک گیگابایت رم و دوربین ۸ مگاپیکسل، می باشد. این تلفن هوشمند همچنین جزو اولین تلفن هایی است که بروزرسانی windows 10 را دریافت خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا