اخبار

هواوی از تبلت مدیاپد تی ۱ پلاس رونمایی کرد

به تازگی کمپانی چینی هواوی از تبلت جدید خود، مدیاپد تی ۱ پلاس رونمایی کرد. این تبلت دارای یک صفحه‌ی ۷٫۰ اینچی بوده و جانشین تلبت مدیاپد تی ۱ پلاس خواهد بود.
هواوی به عنوان دومین کمپانی بزرگ سازنده‌ی گوشی در چین شناخته می‌شود و بزرگ‌ترین کمپانی نیز در حال حاضر شیائومی است. هواوی که در حال حاضر جایگاه سومین سازنده‌ی گوشی در جهان را به خود اختصاص داده است توانسته بیش از ۱۰۸ میلیون گوشی هوشمند در سال گذشته بفروشد. البته ادامه‌ی این روند به فروش گوشی‌های جدید هواوی، مخصوصا پرچم‌داران آن که به تازگی معرفی شده‌اند بستگی دارد.
در این مدت هواوی محصولات متعددی را رونمایی و معرفی کرده است که می‌توان به پرچم‌داران هواوی پی ۹ (Huawei P9)، هواوی پی ۹ پلاس (Huawei P9 Plus) و همچنین آنر ۵ سی (Honor 5C) که یک میان رده محسوب می‌شود اشاره کرد.
هرچند هواوی تنها به عرضه‌ی گوشی بسنده نمی‌کند و سازنده‌ی تبلت و انواع گجت‌های دیگر نیز است. تبلت مدیاپد ام ۲ (MediaPad M2) که با صفحه‌ی ۱۰ اینچی که دارد را می‌توان مثال زد که در ماه ژانویه عرضه شد. البته به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد تبلت دیگری به نام مدیاپد تی ۱ پلاس را عرضه کند که از مشخصات جالبی نیز بهره می‌برد.
جد این تبلت در مارس سال ۲۰۱۵ رونمایی شد. مدیاپد تی ۱ پلاس قرار است از صفحه‌ی ۷ اینچی بهره ببرد که دارای رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل بوده و از حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی رام یا حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی استفاده خواهد کرد. البته نکته‌ی خوبی که وجود دارد این است که می‌توان میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی را افزایش داد.
در زیر قاب این تبلت از یک تراشه‌ی SC7731G ساخت Spreadtrum استفاده شده که دارای پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali 400MP خواهد بود.
هواوی در مدیاپد تی ۱ پلاس از یک باتری با ظرفیت ۴,۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده کرده است که می‌توان از آن به عنوان یک پاوربانک نیز استفاده کرد. در عقب این تبلت یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز قرار گرفته و در جلو نیز هواوی از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده تا بتوانید چت تصویری داشته باشید و همچنین تصاویر سلفی از خود بگیرید.
این تبلت مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۴٫۴ کیت کت خواهد بود که بر روی آن رابط کاربری EMUI 3.0 هواوی سوار است. مدیاپد تی ۱ پلاس به همراه یک درگاه سیم کارت عرضه می‌گردد که از ارتباطات ۳G بهره برده و همچنین از ابعاد ۱۹۱٫۸ در ۱۰۷ به ضخامت ۸٫۵ میلی‌متر برخوردار است. این تبلت ۲۷۸ گرمی قرار است ۱۴۰ دلار قیمت داشته باشد و به‌زودی به بازار عرض شود.

 
Huawei-MediaPad-T1-7.0-Plus_3
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا