اخبار

هواوی از زمان راه اندازی P9 و P9 پلاس بیش از ۲٫۶ میلیون واحد فروخته است

همانطور که میدانید طی خبری بیان شده است که هواوی از زمان راه اندازی P9 و P9 پلاس بیش از ۲٫۶ میلیون واحد از ان را فروخته است. همانطور که به خاطر دارید کمپانی Huawei در اوایل ماه اوریل Huawei P9 و Huawei P9 Plus را با هیاهوی بسیار راه اندازی کرد و بلافاصله بعد از ان این دو گوشی مورد توجه جمعیت کثیری قرار گرفت چرا که مجهز به دوربین دوگانه ی لایکا بودند. همچنین مقدار تبلیغات انجام شده توسط این شرکت در چند ماه گذشته این اطمینان را به کاربران میداد که این گوشی به خوبی در بازار ظاهر شده است.
تا به امروز نظرهای ارائه شده در مورد P9 کم و زیاد مثبت بوده است بنابراین جای هیچ تعجبی نیست که این کمپانی موفق به فروش بیش از ۲٫۶ میلیون واحد از پرچمداران  P9 و P9 Plus در سراسر جهان شده باشد. در واقع بنا به گزارشی از سوی این کمپانی بیان شده است از اولین فروش این گوشی ۶ هفته میگذرد که در این مدت موفق به چنین فروشی شده است . فروش این گوشی نه تنها در چین بلکه در سطح بین المللی انجام شده است در واقع این کمپانی نشان داد که فروش هواوی پی ۹ حدود ۱۳۰ درصد بیشتر از امار و ارقام فروش هواوی پی ۸ در سال گذشته بوده است ، این واقعیت در فرانسه هم حکم فرما بود و پی ۹ نسبت به پی ۸ با فازایش ۱۰۰۰ درصدی دارای امار و ارقام خوبی در فرانسه بود و در لهستان و فنلاند نیز این رقم حدود ۴۰۰ درصد براورد شده است . حتی در انگلستان هم اوضاع خوب بوده و با افزایش ۳۰۰ درصدی نسبت به فروش پی ۸ در سال گذشته همراه بودند که میتوان گفت این خبر خوبی است چرا که پرچمدار جدید نسبت به پرچمدار سال گذشته موفق تر ظاهر شده است.
در حال حاظر خبر خوبی که برای این شرکت بیان شده این است که در حال حاضر به عنوان سومین سازنده ی گوشی های هوشمند در جهان شناخته شده است ، در حالی که در کل فروش خود، راه درازی نسبت به سامسونگ و اپل در پیش دارد. در واقع به نظر میرسد که هواوی با سیر ارام خود دو سازنده ی بالا را فریب میدهد . با توجه به اینکه در حال حاضر سامسونگ و اپل دارای رشد کندی هستند میتوان احتمال داد که هواوی در برنامه های خود در تلاش برای تبدیل شدن به اولین سازنده ی تلفن های هوشمند باشد. شما در مورد این کمپانی چه فکر میکنید ؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا