اخبار

هواوی میت ۹ احتمالا ۱۸ام آبان ماه معرفی خواهد شد

همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت هواوی در تلاش است تا فبلت جدید و سطح بالای خود را طراحی و تولید کرده و سپس به بازارهای فروش عرضه نماید. این گوشی که احتمالا میت ۹ (Huawei Mate 9) نام خواهد گرفت به تازگی اطلاعات مربوط به زمان عرضه رسمی آن منتشر شده بود.
 
علاوه بر آن تصاویر رندری نیز از این گوشی در فضای مجازی انتشار یافت که نشان می‌داد میت ۹ از دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود. از سویی دیگر تصاویر واقعی آن به همراه دوربین دوگانه نیز فاش شده بود. در هر صورت با توجه به خبر جدیدی که از این گوشی و تاریخ رسمی معرفی آن منتشر شده است، می‌توان فهمید که کمتر از دو ماه دیگر میت ۹ را ملاقات خواهیم کرد.
 
در حقیقت بر اساس شایعات منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo چین طی روز جاری، گوشی هوشمند هواوی میت ۹ در تاریخ هشتم ماه نوامبر (مصادف با ۱۸ام آبان ماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد.
 
هواوی میت 9 18 آبان ماه معرفی می‌شود
علاوه بر آن جالب است بدانید که این گوشی در چند نسخه مختلف راهی بازارهای فروش خواهد شد. یکی از مدل ها چهار گیگابایتی بوده و در کنار آن ۶۴ گیگابایتی حافظه داخلی پیشفرض دارد. این نسخه با قیمت ۴۷۵ تا ۵۰۵ دلار به فروش خواهد رسید. البته قیمت نهایی آن بستگی به میزان پشتیبانی اپراتورهای مخابراتی چین از این گوشی خواهد داشت.
مدل دیگر دارای میزان حافظه رم چهار گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی پیشفرض ۱۲۸ گیگابایتی بوده و ۵۸۰ دلار قیمت خواهد داشت. در نهایت مدل سومی نیز وجود دارد که در نسخه حرفه ای میت ۹ به حساب آمده و از میزان حافظه رم شش گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار است. این نسخه به احتمال بسیار زیاد با قیمت تقریبی ۷۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.
در مورد دیگر مشخصات فنی میت ۹ باید گفت که بر اساس موارد لو رفته پیشین، این فبلت از نمایشگری ۶٫۰ اینچی با دقت فول اچ دی، چیپست Kirin 960 و همچنین دوربین دوگانه ۲۰ مگاپیکسلی (با همکاری شرکت لایکا) استفاده خواهد کرد. هر چند بعضی دیگر از منابع ذکر کرده‌اند که میت ۹ از صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با دقت ۲K استفاده خواهد کرد. از طرفی احتمالا میزان ظرفیت باتری این گوشی برابر با ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت باشد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا