اخبار

هواوی پی ۹ پلاس ؛ برادر بزرگتر پی۹

از نظر طراحی می‌توان گفت که هواوی پی ۹ و هواوی پی ۹ پلاس فوق‌العاده شبیه به یک دیگر هستند و تفاوت اندکی می‌توان میان این دو گوشی مشاهده کرد. برخلاف مدل دیگر که البته از صفحه‌ی ۵٫۲ اینچی بهره می‌برد، مدل پلاس پرچم‌دار هواوی دارای صفحه‌ی ۵٫۵ اینچی بوده و همچنین از رزولوشن فول اچ‌دی و همچنین صفحه‌ی ۲٫۵ بعدی بهره می‌برد.
این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم بوده و همچنین تراشه‌ی کرین ۹۵۵ را نیز در خود جای داده است. البته تنها تفاوت‌های این گوشی‌ها در ابعاد صفحه نیست بلکه باتری نیز در مدل پلاس دارای ظرفیت بالاتری است. هواوی پی ۹ پلاس دارای باتری با ظرفیت ۳,۴۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بوده و همچنین از شارژ سریع نیز بهره می‌برد.
به گفته‌ی مدیران کمپانی این قابلیت قادر است تا باتری را در ۱۰ دقیقه به میزانی شارژ کند که بتوان ۶ ساعت مکالمه کرد. مانند بردار کوچک‌تر خود این گوشی نیز از بدنه‌ی فلزی بهره برده و همچنین دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی نیز در عقب آن مشاهده می‌شود. یک دوربین ۸ مگایپکسلینیز در جلوی آن قرار داده شده تا بتوانید تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت تصویری داشته باشید.
هواوی P9 Plus مبتنی بر اندروید ۶٫۰ است که بر روی آن رابط کاربری EMUI 4.1 سوار است و ابعاد این گوشی نیز ۱۵۲٫۳ در ۷۵٫۳ در ۶٫۹۸ میلی‌متر بوده و تنها ۱۶۲ گرم وزن دارد. این گوشی قرار است با برچسب قیمت ۷۴۹ دلاری عرضه گردد و باید انتظار عرضه‌ی آن در شانزدهم آوریل (بیست و هشتم فروردین) باشیم.

مشخصات فنی هواوی پی ۹ پلاس (Huawei P9 Plus)
صفحه نمایش اندازه : ۵٫۵ اینچرزولوشن : ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
قابلیت لمس سه بعدی یا ۳D Touch
سیستم عامل اندروید ۶٫۰ که بر روی آن EMUI 4.1 سوار است
حافظه حافظه رم : ۴ گیگابایت رمحافظه داخلی : ۶۴ گیگابایت
پردازنده  کرین ۹۵۵ با پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای
ابعاد  ۱۵۲٫۳ در ۷۵٫۳ در ۶٫۹۸ میلی‌متر
وزن  ۱۶۲ گرم
دوربین دوربین اصلی : ترکیب دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلیدوربین جلو ( سلفی ) : ۸ مگاپیکسل
باتری  ۳,۴۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت

گالری تصاویر هواوی پی ۹ پلاس

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا