اخبار

وان پلاس ۳ آماده است تا خودنمایی کند

وان پلاس ( OnePlus ) یک کمپانی تقریبا شناخته شده در حوزه تولید گوشی های هوشمند است. اهل فن‌آوری از زمان معرفی وان پلاس وان با این شرکت آشنا شدند و این رابطه با عرضه‌ی وان پلاس ۲ و وان پلاس ایکس ادامه پیدا کرد. اما حال صحبت ها راجب پرچمدار جدید این کمپانیست که طبق تایید مدیر عامل این شرکت قرار است در ماه ژوئن امسال مصادف با تیر ماه پا به بازار بگذارد
همانطور که متوجه شدید، پرچمدار بعدی این کمپانی وان پلاس ۳ نام دارد که یه جانشنین برای وان پلاس فعلی خواهد بود. اما به تازگی بنیانگذار این شرکت، Carl Pei تاییید کرده که وان پلاس بعدی قرار است در تیر ماه به بازار راه یابد.
وان پلاس وان یکی از محبوب ترین گوشی ها در سال ۲۰۱۴ بود و نام این کمپانی را بر سر زبان ها انداخت، پس از آن پرچمدار بعدی این کمپانی با نام وان پلاس ۲ عرضه شد، پرچمداری که به آخرین مشخصات موجود مجهز بود با قیمت مناسبی عرضه شد. به طوری که وان پلاس ۲ با وجود مشخصات بسیار بالا و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت زیر ۴۰۰ دلار در بازار حضور پیدا کرد.
اطلاعات موجود، در طول MWC و طی مصاحبه‌ای با مدیر عامل این شرکت به دست آمده اند. آقای پی  در طول صحبت هایش به ماه ژوئن  میلادی اشاره داشت که در حال حاضر ما مطئن نیستیم وان پلاس ۳ در این تاریخ معرفی خواهد شد یا به بازار عرضه می‌شود. با توجه اینکه در این مصاحبه از وان پلاس ۳ گفته شده اما هنوز هیچ اطلاعاتی راجب مشخصات این دستگاه فاش نشده است.
کارل پی همچنین اشاره داشت که حضور در بازار ایلات متجده آمریکا از برنامه های بسیار مهمی است که امسال به آن خواهند پرداخت و استفاده از روش های بازاریابی سنتی، یکی از مهم ترین استراتژی هایی خواهد بود که برای وان پلاس ۳ به طور کلی سال ۲۰۱۶ در نظر دارند.
همانطور که گفتیم اطلاعات بیشتری راجب چگونگی مشخصات وان پلاس ۳ منتشر نشده است. اما ما می‌توانیم به شما تنضمین دهیم که این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ ارائه خواهد داشت و به احتمال زیاد ۳ یا ۴ گیگابایت رم در خود جای خواهد داد. مطمئنا شاهد افزایش چندانی در قیمت نیز نخواهیم بود به همان اختلاف قیمتی که وان پلاس ۲ در مقایسه با وان پلاس وان داشت، این گوشی جدید هم تجربه خواهد کرد.
منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا