اخبار

وان پلاس ۳ به احتمال زیاد ۳۴۱ دلار قیمت خواهد داشت

گوشی هوشمند وان پلاس ۳ در حاشیه مراسمی که این شرکت در روز سه شنبه برگزار می کند رونمایی خواهد شد. نکته جالب درباره این مراسم این است که شرکت وان پلاس تصمیم گرفته پخش مستقیم آن را روی هدست های واقعیت مجازی که تا پیش از این به فروش رسانده انجام دهد.
همچنین گفتنی است که امکان ثبت سفارش برای خرید یکی از این پرچمداران جدید وان پلاس نیز از طریق همین هدست های واقعیت مجازی میسر خواهد بود. و ساعاتی پس از به پایان رسیدن این مراسم، مراحل ثبت سفارش برای خرید این گوشی در وب سایت وان پاس هم آغاز خواهد شد.
پس از انتشار تصاویری از وان پلاس ۳، حال تازه ترین خبر درباره این گوشی حاکی از این است که وب سایت زوبا که در زمینه صادرات و واردات کالا در هند فعالیت می کند، اطلاعاتی درباره وان پلاس ۳ منتشر کرده است. این اطلاعات نشان می دهد که تاکنون ۷۲۰۰ دستگاه از این گوشی هوشمند از هنگ کنگ وارد کشور هند شده است. ارزش این محموله به ۱۶۴٫۶ میلیون روپیه هند می رسد که معادل ۲٫۴۶ میلیون دلار آمریکا است. به این ترتیب، قیمت هر دستگاه وان پلاس ۳ معادل ۳۴۱ دلار آمریکا اعلام شده و انتظار می رود این قیمت برای مدل دارای چهار گیگابایت حافظه رم تعیین شده باشد.
چند روز پیش بود که شایعه ای مبنی بر تعیین قیمت ۳۰۵ دلاری برای گوشی وان پلاس ۳ با چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مطرح شد. حال به نظر می رسد این دو خبر کم و بیش صحت داشته باشند، چرا که تعیین قیمت ۳۴۱ دلاری برای مدل دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی معقول به نظر می رسد.
به هر حال چیزی تا رونمایی رسمی از این دو گوشی باقی نمانده و به محض انتشار جزییات بیشتر، شما را در جریان قرار خواهیم داد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا