اخبار

ورژن نهایی IOS10 رسما منتشر شد ! دانلود نسخه ها برای آیفون و آیپد + آموزش آپدیت

پس از ماه‌ها انتظار بزرگ‌ترین به‌روزرسانی سیستم عامل iOS اپل عرضه شد و شما می‌توانید با استفاده از راهنمای زیر به دانلود آی او اس ۱۰ بپردازید و آموزش آپدیت آی او اس را مطالعه کنید. همچنین در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به لیست دریافت کنندگان این به‌روزرسانی تا از پشتیبانی دستگاه خود توسط iOS 10 مطمئن شوید.
 
امروز ۱۳ سپتامبر معادل ۲۳ شهریور ماه اپل رسماً بزرگ‌ترین به‌روزرسانی سیستم عامل موبایلی آی او اس را در دسترس عموم قرار داد. به طور معمول این به‌روزرسانی به صورت فایل OTA برای تمامی کاربران در سراسر دنیا عرضه می‌شود اما نسبت به منطقه جغرافیایی کاربران این زمان می‌تواند متغیر باشد. بیایید اول از هر چیزی ببینیم که چه دستگاه‌هایی قادر به دانلود آی او اس ۱۰ هستند.
 
 

دانلود آی او اس ۱۰ با لینک مستقیم از سرور اپل :‌

آیفون

آیپد

آیپاد

هشدار:مطمئن شوید که قبل از به‌روزرسانی آیفون خود و دانلود آی او اس ۱۰ شما از دستگاهتان بکاپ گرفته‌اید. در حال حاضر شما می‌توانید با رفتن به مسیر Settings > iCloud > Storage & Backup و کلیک کلید Back Up Now به صورت مستقیم بکاپ را بر روی سرویس ابری آی کلود انجام دهید. حالا دیگر آماده دریافت بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ آی او اس شده‌اید. در این جا ۲ راه دیگر نیز برای دانلود آی او اس ۱۰ وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
 

 

۱– دانلود آی او اس ۱۰ از طریق فایل OTA

دانلود آی او اس 10
 
این اصلی‌ترین روش برای دانلود آی او اس ۱۰ خواهد بود و تمامی کاربران آی او اسی بر روی دیوایس خود به صورت مستقیم پیامی را مبنی بر آماده بودن این فایل جهت دانلود دریافت می‌کنند. این پیام به طور معمول همانند یک نوتیفیکیشن پاپ آپ بر روی صفحه نمایش دستگاه شما ظاهر می‌شود.
به طبع شما پس از مشاهده تصویر بالا بر روی Details کلیک خواهید کرد تا با به صورت مستقیم وارد بخش آپدیت سیستم شوید. در آن صفحه شما اطلاعات مربوط به آپدیت را مشاهده خواهید کرد و با فشردن کلید Download و سپس Install این به‌روزرسانی بر روی دستگاه شما نصب خواهد شد.

 

۲ – دانلود آی او اس ۱۰ به صورت دستی از آیتونز

بسیاری از کاربران از طریق آیتونز اقدام به دریافت این به‌روزرسانی می‌کنند و از این روش ابراز رضایت می‌کنند. برای این کار شما باید در ابتدا دیوایس آی او اسی خودتان را به کامپیوتر نصب کرده و با رفتن به نرم افزار آیتونز دکمه‌ی “Check for update” را بفشارید. اگر این به‌روزرسانی آماده دریافت بود کافیست بر روی کلید Download & Upadte کلیک کنید تا دستگاه شما پس از دریافت و نصب این به‌روزرسانی به آی او اس ۱۰ ارتقاء یابد.
 
دانلود آی او اس 10
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا