اخبار

ویژگی Turbo Speed Technology توسط سامسونگ معرفی شد

ویژگی Turbo Speed Technology توسط سامسونگ برای بهینه سازی عملکرد رم در گوشی‌های هوشمند معرفی شد. پس از عرضه گوشی Galaxy J2 Pro، سامسونگ با انتشار یک ویدئوی جذاب، آخرین تکنولوژی ساخته شده توسط خود را به معرض نمایش درآورد.
نام این ویژگی TST) Turbo Speed Technology) بوده و یک راه‌ حل ساده برای بهبود معیار عملکرد گوشی‌های هوشمند در مواقع بحرانی مانند زمان بارگذاری اپلیکیشن‌ها، روان‌تر کار کردن ویژگی چند وظیفگی و استفاده‌ی موثرتر از حافظه رم با بهینه‌ سازی نرم‌افزاری است.

ویژگی Turbo Speed Technology

در این روش، سامسونگ به‌جای آن‌که از مقدار رم بیشتر یا پردازنده‌ی قوی‌تری استفاده کند، بیشتر بر روی بخش‌هایی تمرکز کرده که تاثیر مستقیمی بر روی استفاده‌های معمول روزانه از گوشی‌های هوشمند دارد. در قدم اول مهندسان سامسونگ اندازه‌ی برنامه‌های اصلی و هسته‌ای مانند پیام‌رسان را کم کرده و موتور مدیریت رم را به‌گونه‌ای بهینه می‌کند که بتواند به‌صورت هوشمندانه حافظه‌ی اختصاص داده شده به سیستم‌عامل و سطوح کرنل و سخت‌افزاری دستگاه را آزاد کند.
ادعا می‌شود که گوشی گلکسی J2 Pro با استفاده از ویژگی Turbo Speed Technology قادر است تا با ۲ گیگابایت رم، بارگذاری برنامه‌ها را تا ۴۰ درصد سریع‌تر از یک گوشی‌ هوشمند با دو برابر این ظرفیت حافظه انجام دهد. با این تفاسیر، گوشی‌های جدید سری J به‌طور بالقوه سریع‌تر از دستگاه‌های پرچم‌دار سری S عمل خواهند کرد.
گمان می‌کنیم که ویژگی Turbo Speed Technology به‌زودی در دستگاه‌های شناخته شده‌تری خودنمایی کند؛ مگر آنکه این ویژگی شرایطی با خود به همراه داشته باشد که نتوان در دستگاه‌های دیگر آن را به کار گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا