اخبار

پاسخ هوآوی به ماجرای نمونه عکس ثبت شده با دوربین P9

زمانی که هوآوی از P9 رونمایی کرد، تاکید زیادی بر روی این موضوع داشت که این گوشی از دوربینی با لنز دوال برخوردار است که نام تجاری Leica را نیز بر روی خود داشت. بهر حال خیلی زود بحث و جدل بر سر این موضوع که چه مقدار از فناوری لایکا در این گوشی استفاده شده آغاز شد و اینکه شاید اصلا فقط نام این برند در P9 استفاده شده نیز مطرح بود.
حالا به نظر می رسد که موضوع به همین جا ختم نشده است. اخیرا هوآوی تصویری را در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته که به نظر می رسید به این موضوع اشاره دارد که این عکس توسط گوشی هوآوی P9 گرفته شده است؛ عکسی که از بسیاری از عکس هایی که با دوربین اسمارت فون ها ثبت می شود واضح تر و شفاف تر است و بعد هم مشخص شد که این عکس توسط یک دوربین ۴۵۰۰ دلاری کانن، EOS 5D MK III گرفته شده است.
توضیحی که همراه این عکس ارایه شده بود عنوان می کرد که
ما توانستیم طلوعی زیبا را به ثبت برسانیم. دوربین های دوال Leica بر روی هوآوی P9 ثبت تصاویر در شرایط با نور کم مانند این مورد را لذت بخش می کنند. عکاسی با موبایل را از نو بیافرینید و تصاویر خود از طلوع خورشید را با ما به اشتراک بگذارید.
تعجبی ندارد که هوآوی واکنش های تندی در این خصوص دریافت کرد و در پاسخ به آنها چنین واکنش نشان داد که

اخیرا مطالب زیادی در خصوص عکسی که ما بر روی کانال های شبکه های اجتماعی خود در رابطه با P9 قرار دادیم گفته شده است. این عکس، که به صورت حرفه ای در طی فیلمبرداری ویدیوی تبلیغاتی ما برای هوآوی P9 گرفته شده است، برای ایجاد انگیزه در کاربران به اشتراک گذاشته شده است. اما اذعان داریم که توضیح ما در خصوص آن باید دقیق تر می بود. ما هرگز قصد گمراه کردن کاربران را نداشته ایم. برای این اتفاق عذرخواهی می کنیم و این عکس را از شبکه های اجتماعی حذف کرده ایم.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا