اخبار

پایان احتمالی پشتیبانی مایکروسافت از Windows 8

بیش از سه سال از عرضه ویندوز ۸ توسط کمپانی مایکروسافت می گذرد و این نسخه از سیستم عامل با سابقه به عنوان یکی از ضعیف ترین نسخه های ویندوز شناخته می شود چرا که از همان ابتدای کار مشکلات و باگ های متعددی در آن مشاهده شد.
مایکروسافت هم البته در راستای حل این مشکلات تلاش زیادی داشته و آپدیت های متعددی را منتشر نمود تا آنجا که در اواخر سال ۲۰۱۳ ویندوز ۸٫۱ به عنوان راه حلی اساسی عرضه شد.
در ماه های اخیر هم شاهد انتشار ویندوز ۱۰ و مجوز آپدیت رایگان برای دارندگان ویندوز های ۷، ۸ و ۸٫۱ بوده ایم و حال گفته می شود که در برنامه های آتی مایکروسافت آپدیتی برای ویندوز ۸ گنجانده نشده است، البته باید در نظر داشت که پایان پشتیبانی از این نسخه ویندوز هنوز رسماً توسط کمپانی سازنده اعلام نشده است.
علی ای حال با توجه به این مسئله به دارندگان ویندوز ۸ توصیه می شود که سیستم خود را به ویندوز ۸٫۱ یا ویندوز ۱۰ به روز رسانی نمایند تا هم از امکانات جدیدتر و بیشتر آنها بهره مند شوند و هم پشتیبانی امنیتی مایکروسافت را از دست ندهند. جالب اینجاست که ویندوز ۷ هنوز تحت پوشش مایکروسافت بوده و آپدیت هایی برای آن در نظر گرفته شده است، احتمالاً دلیل این مسئله تعداد زیاد کاربران نسخه مزبور است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا