اخبار

پشتیبانی Minecraft از هدست Oculus Rift بر روی ویندوز ۱۰

بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده، اکنون تمام کاربرانی که دستگاه واقعیت مجازی Oculus Rift و بازی Minecraft را دارند، با تهیه آخرین آپدیت این بازی برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ می توانند این بازی در حالت واقعیت مجازی تجربه کنند.
 
نسخه ویندوز ۱۰ از بازی Minecraft به تازگی آپدیت شده و قابلیت پشتیبانی از هدست Oculus Rift به آن اضافه شده تا طرفداران این عنوان بتوانند آن را به صورت واقعیت مجازی تجربه کنند. مدت ها بود که صحبت از افزودن قابلیت VR به Minecraft شده بود و اکنون، این صحبت ها به واقعیت تبدیل شده است.
 
در روز گذشته، آپدیت جدید بازی Minecraft برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر شد و حالت VR را به این بازی اضافه کرد. این آپدیت جدید، شامل ویژگی های ارائه شده برای کاربران Gear VR نیز می شود.
 
نمونه ای از ویژگی های مخصوص Rift شامل پشتیبانی از ماوس و کیبورد به همراه سایر گزینه های کنترلی مانند دسته ایکس باکس وان می شود. گزینه های تنظیماتی برای حالت VR نیز وجود دارد تا راحتی کاربران مختلف را در بر داشته باشد.
 
علاوه بر این، شما می توانید توسط گزینه Living room؛ بازی Minecraft را بوسیله هدست در حالت عادی اجرا کنید که در این حالت، گیم پلی بازی بر روی یک دیوار مجازی منعکس می شود.
 

Minecraft vr
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا