اخبار

پیش فروش آیپدهای جدید بر روی سایت اپل استور آغاز شد

همانطور که پیش بینی می شد، فروشگاه اپل بر روی وب سایت این شرکت پیش فروش تبلت های جدید خود را برای اروپا و آمریکا آغاز نموده است. در این لیست قیمت ایپد ایر ۲ از ۴۹۹ دلار در نسخه ۱۶ گیگاباتی وای فای آغاز می شود. البته در مورد ایپدهای جدید نیز همانند آیفون ۶ و ۶ پلاس خبری از نسخه ۳۲ گیگابایتی نیست. با این حال می توانید نسخه ۶۴ گیگاباتی ایپد ایر ۲ را با قیمت ۵۹۹ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را با قیمت ۶۹۹ دلار تهیه نمایید. همچنین با پرداخت ۱۳۰ دلار اضافی، می توانید نسخه LTE این تبلت خوش ساخت اپل را خریداری نمایید.

به نظر می رسد گرانتر شدن ایپد ایر ۲ نسبت به نسخه قبل، با توجه به تغییراتی همچون صفحه نمایش چند لایه، چیپست A8X، باریکی ۶.۱ میلیمتری، سنسور تاچ ایدی و تغییرات مثیت دیگر چندان کام دوست دارن این تبلت را تلخ نخواهد کرد، اما در مورد ایپد مینی ۳ احتمالا با داستانی متفاوت روبرو خواهیم بود، چرا که به نظر می رسد تنها تفاوت عمده این تبلت با نسخه پیش سنسور تاچ ای دی به کار رفته در آن باشد، با این حال قیمت این ایپد نیز افزایش ۱۰۰ دلاری را به خود دید که با واکنش های گوناگونی در همان روز رونمایی، مواجه شد.
شایان ذکر است که با ارائه ایپد ایر ۲ و ایپد مینی ۳، از این پس همانند آیفون های اپل، رنگ طلایی نیز در کنار دو رنگ خاکستری فضایی و نقره ای، برای این تبلت ها عرضه خواهد شد. همچنین دیگر خبر قابل توجه در مورد تولیدات اپل، ارائه نسخه نهایی سیستم عامل ۱۰.۱۰ MAC OS X با نام Yosemite توسط اپل استور است که همینک در سرتاسر جهان به رایگان توسط دستگاه های مبتنی بر این سیستم عامل قابل دریافت است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا