اخبار

پیش فروش اکسپریا ایکس پرفورمنس در ایالات متحده و عدم عرضه به انگلستان و آلمان

همانطور که می‌دانید سونی چندی پیش سه گوشی جدید خود را از خانواده X طی رویدادی اختصاصی در MWC 2016 رونمایی کرد. این سه گوشی اکسپریا ایکس، اکسپریا ایکس پرفورمنس و اکسپریا ایکس ای نام گرفتند که در میان آنها گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس قوی ترین مدل موجود است. این دستگاه به آخرین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شده است؛ در حال حاضر نیز اطلاعاتی در چگونگی عرضه این گوشی منتشر شده اند.
به نظر می‌رسد که سونی خیلی زود دست به کار شده؛ با یک نگاه سریع به وب سایت رسمی این کمپانی می‌توان دریافت که هم اکنون پیش فروش اکسپریا ایکس پرفورمنس برای کاربران ایالات متحده فعال شده است. اما با این وجود، هنوز هیچ اطلاعات دقیق و موثقی در خصوص زمان عرضه‌ی این دستگاه اعلام نشده است.
اما در رابطه با بازار اروپا اوضاع کمی متفاوت است، چرا که ظاهرا این گوشی قرار نیست به بازار انگستان پا بگذارد، اما تایید شده یک کمپانی دوم در این بین حضور پیدا خواهد کرد و این گوشی را در انگستان ارائه می‌کند. همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، هیچ اشاره‌ای به اکسپریا ایکس پرفورمنس نشده است، در صورتی که نام سایر دستگاه های رونمایی شده در MWC ذکر شده است.
gsmarena_002
 
همانطور که گفتیم، سونی تصمیمی برای عرضه ایکس پرفورمنس در بازار انگستان ندارد اما سوا از آن، در گزارش عنوان شده که این گوشی در آلمان نیز ارائه نخواهد شد. اگر چه هنوز سونی تاییده‌ی رسمی در اینباره منتشر نکرده است.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا