آموزش و ترفنداخبار

چگونه آخرین بازدید خود را در واتس اپ پنهان کنید؟

چیز های دوست داشتنی زیادی در واتس اپ وجود دارد اما نکات منفی نیز وجود دارند. اعلام آخرین بازدید یکی از این موارد است. به این ترتیب همه متوجه میشوند که دقیقا کی آنلاین بوده اید و چه پیام هایی برای شما ارسال شده و آیا شما میتوانستید آن پیام ها را ببینید یا خیر. اما راه حلی برای حفظ حریم خصوصیتان وجود دارد که ما آن را به شما نشان میدهیم.
شما میتوانید زمان آخرین بازدیدتان را بین همه، مخاطبان، و فقط خودتان به اشتراک بگذارید. متاسفانه در حالتی که آخرین بازدید فقط برای خودتان قابل رویت باشد نیز، آنلاین بودنتان برای همه قابل رویت است.
ابتدا انتخاب کنید که کدام حالت را میخواهید بعد مراحل زیر را دنبال کنید تا آن را انتخاب کنید. این مراحل در پلت فرم هایی مختلف میتواندد متفاوت باشند.
 

واتس برای اندروید

چگونه آخرین بازدید خود را در واتس اپ پنهان کنید؟

 

  1. وارد واتس اپ شده و منو را باز کنید. این گزینه معمولا یک سمبل سه نقطه ای در گوشه بالا سمت راست است، برخی نیز در پایین صفحه دکمه منو دارند.
  2. در زیر منو وارد گزینه تنظیمات شوید.
  3. گزینه حریم خصوصی را پیدا کرده و وارد آن شوید.
  4. در حریم خصوصی، گزینه آخرین بازدید در زیر گروه چه کسی میتواند اطلاعات شخصی مرا ببیند، دیده میشود. روی آن بروید و انتخاب کنید که میخواهید چه کسانی به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشند. همه ( اطلاعات شما برای هر کسی که شمارتان را داشته باشد قابل مشاهده خواهد بود )، مخاتبان من ( فقط مخاطبانتان میتوانند اطلاعاتتان را ببینند ) و هیچکس ( هیچکس نمیتواند اطلاعاتتان را ببیند و متقابلا شما نیز نمیتوانید اطلاعات آن ها را ببینید.)

واتس اپ برای آیفون

چگونه آخرین بازدید خود را در واتس اپ پنهان کنید؟

 

  1. واتس اپ را باز کرده و از گوشه پایین سمت راست، وارد تنظیمات شوید.
  2. حالا در تنظیمات وارد گزینه ای به نام اکانت شوید.
  3. در اکانت به قسمت حریم خصوصی بروید.

و در آخر روی آخرین بازدید رفته و از آن جا انتخاب کنید که میخواهید چه کسانی به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشند. همه ( اطلاعات شما برای هر کسی که شمارتان را داشته باشد قابل مشاهده خواهد بود )، مخاتبان من ( فقط مخاطبانتان میتوانند اطلاعاتتان را ببینند ) و هیچکس ( هیچکس نمیتواند اطلاعاتتان را ببیند و متقابلا شما نیز نمیتوانید اطلاعات آن ها را ببینید.)
 
منبع : روم تک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا