اخبار

کابل تبدیل USB-C به Lightning و مزایای استفاده از آن

کمپانی اپل در برنامه شب گذشته خود iPhone SE و iPad Pro 9.7 را معرفی نمود و در کنار آنها مواردی دیگر نیز به نمایش گذاشته شدند. یکی از محصولات جدید اپل که در برنامه دیشب مورد اشاره قرار گرفت کابل تبدیل USB-C به Lightning است که امکان شارژ دیوایس های iOS را به کمک پورت USB Type-C که در دیوایس هایی چون MacBook جدید اپل وجود دارد فراهم می کند.
 
از طرف دیگر با توجه به اینکه تبلت iPad Pro 12.9 اپل از شارژ سریع پشتیبانی می کند و Apple 29W USB-C Power Adapter نیز از جمله محصولات این کمپانی است که به همراه مک بوک جدید عرضه شده و به صورت جداگانه نیز به فروش می رسد کاربران تبلت ۱۲٫۹ اینچی اپل می توانند از این کابل و آداپتر برای شارژ سریع دیوایس خود بهره ببرند.
 
کمپانی اپل در مورد میزان افزایش سرعت شارژ از این طریق هنوز توضیحی منتشر نکرده است اما انتظار می رود که تفاوت محسوس بوده و برای برخی کاربران توجیه هزینه مربوطه را داشته باشد.
 
کابل مزبور با قیمت ۲۵ دلار برای نسخه ۱ متری و ۳۵ دلار برای نسخه دو متری به فروش می رسد. آداپتر ۲۹ واتی مک بوک هم با قیمت ۴۹ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد. گفتنیست که آیپد پرو ۹٫۷ اینچی جدید اپل از شارژ سریع پشتیبانی نکرده و امکان استفاده از این روش را ندارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا