اخبار

کابل شارژ آمازون با دستگاه های اندرویدی و iOS قابل استفاده است

اگر در خانواده شما هم دستگاه های اندرویدی و هم دستگاه های iOS استفاده می شوند، بدین معنی است که در مواقع لزوم باید دو سری لوازم جانبی را با خود حمل کنید. حتی ممکن است خودتان از اسمارت فون اندرویدی استفاده کنید و تبلت تان یک آیپد اپل باشد. در این صورت هم همیشه باید دو کابل شارژ را با خود همراه داشته باشید.
اما آمازون محصولی را معرفی کرده است که به شما اجازه می دهد یک کابل را هم به پورت لایتنینگ و هم به پورت میکرو USB متصل کنید. با استفاده از کابل Just Mobile AluCable Duo، می توانید هر دو پورت را با یک کابل پوشش دهید. طول این کابل حدود ۱٫۵ متر است و داراری اتصال USB به پورت های لایتنینگ و میکرو USB است. این محصول دارای برچسب MFI نیز هست، به این معنی که برای استفاده با آیفون و آیپد توسط اپل تایید شده است.
این کابل در یک انتها دارای کانکتور USB و در انتهای دیگر دارای اتصال لایتنینگ است. اگر اتصال لایتنینگ را باز کنید یک پورت میکرو USB برای دستگاه های اندرویدی دیده می شود. تغییر بین این اتصالات بسیار راحت و سریع امکانپذیر است.
کانکتورهای این کابل آلومینیومی، بسیار مقاوم و دارای محافظ هستند و بنابراین این کابل از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. آمازون این کابل را با قیمت ۲۴٫۹۳ دلار عرضه می کند.
 

آمازون
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا