اخبار

کاهش قیمت اینترنت همراه از مرداد ماه آغاز خواهد شد !

کشور عزیزمان ایران با وجود تحریم و فشارهای زیاد از سوی کشورهای قدرتمند، پیشرفت های بسیار قابل توجهی در زمینه های مختلف داشته و حتی در برخی زمینه ها در بین ۴ یا ۵ کشور برتر جهان اعم از حوزه های تکنولوژی و پزشکی و… ایستاده است.اما متاسفانه دسترسی به اینترنت در حال حاضر برای کاربران چنین کشور در حال توسعه ای مطلوب و درخور شان نبوده و زیر خط فقط به سرمی برد!
از همین رو کاربران این توقع رو دارند که حال که نمی توان کاری به جز تحمل این سرعت پایین نمود، شایسته است که هزینه و قیمتی درخور برای این سرویس ها در نظر گرفته شود تا حق کاربران تضییع نگردد.از همین رو بود که ماه گذشته وزارت ارتباطات با کاهش تعرفه اینترنت ADSL این خواسته آن ها را تا حدی برآورده نمود.در این مصوبه قیمت هرگیگابایت حجم اینترنت از ۳۶۰۰ تومان به ۳۰۰۰ تومان کاهش پیدا کرد.
البته این تنها تغییر رخ داده در جریان این تحولات نبوده و قیمت و تعرفه درخواست تلفن ثابت نیز دستخوش تغییر قرار گرفت، اما در جهت معکوس! بدین معنی که خط ۵۰ هزار تومانی را از این پس باید به ازای پرداخت ۲۰۰ هزار تومان از مخابرات طلب نمود.
 
internet
 
پس از این کاهش، تغییر در تعرفه اینترنت همراه نیز از سوی نمادهای مسئول توقع میرفت، درخواستی که در زمان مناسب و به درستی دریافت شده و طی کش و قوس های انجام شده از اول ماه آینده اجرایی خواهد شد.در این مصوبه قیمت اینترنت همراه آزاد (بدون بسته اینترنتی) به ازای هر کیلوبایت به جای ۰.۵ ریال ۰.۴ ریال محاسبه خواهد شد.البته ممکن است در نظر اول تغییر محسوس نباشد، اما با در نظر گرفتن این نکته که یک گشت و گذار ساده در اینترنت به مصرف چندین هزار کیلوبایت خواهد انجامید شاید متوجه این کاهش قیمت شوید.به عنوان نمونه هزینه اینترنت ۵۰ هزار تومان متوسط ماهیانه یک کاربر ۴۰ هزار تومان خواهد شد.
البته هنوز سخنی در مورد تغییر قیمت در بسته های افزایشی اینترنت همراه در دسترس نیست، اما انتظار می رود که تعرفه آن ها نیز در تمامی اپراتورها دستخوش تغییر قرار بگیرند.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا