اخبار

کمپانی اوپو به لطف گوشی F1 Plus فروش عالی در چین داشته است

در تازه‌ترین آماری که یک موسسه چینی آن را منتشر کرده کمپانی اوپو توانسته رتبه نخست فروشندگان فیزیکی گوشی‌های هوشمند کشور چین را از آن خود کند. این کمپانی با فروش گوشی هوشمند F1 Plus خود توانست محبوبیت بالایی در چین به دست آورد.
ماه مارس یکی از درخشان‌ترین ماه‌های حضور کمپانی اوپو در صنعت گوشی‌های هوشمند بود. این تولیدکننده توانست با فروش موفقیت آمیز اسمارت فون «اف وان پلاس» که در چین به نام R9 از آن یاد می‌شود، به عنوان برترین فروشنده آفلاین این کشور کهن لقب گیرد.

بررسی‌های انجام شده توسط موسسه تحقیق و توسعه Sino MR نشان می‌دهد که کمپانی اوپو توانسته در نخستین روز عرضه محصول جدید خود ۱۸۰,۰۰۰ قطعه از آن را به فروش برساند و پس از گذشت تنها چهار روز از این قضیه به آمار فوق‌العاده خوب فروش ۴۰۰,۰۰۰ دستگاه برسد. بنابراین کمپانی اوپو حدود ۱۳ درصد از کل فروش فیزیکی گوشی‌های هوشمند در کشور پهناور چین را به محصولات خودش اختصاص داده است.
اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر به این آمار نگاه کنیم باید بگویم که بعد از اوپو جایگاه‌های بعدی در اختیار شرکت‌های ویو با ۱۲٫۱ درصد، اپل با ۱۱٫۳ درصد، هواوی با ۹٫۴ درصد و سامسونگ با ۶٫۷ درصد قرار گرفته است.
کمپانی اوپو فروشنده نخست چین
همان‌طور که در گذشته به آن پرداختیم کمپانی اوپو یکی از تولیدکنندگان محبوب کشور چین است که در مقایسه با سایر تولیدکنندگان این کشور، اقدام به طراحی گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت‌تر و باکیفیت‌تری می‌کند.
دو گوشی Oppo F1 و Oppo F1 Plus از ارکان اصلی این کمپانی به حساب می‌آیند که توانسته‌اند به خوبی در این کشور محبوب شده و بر اساس گزارش‌های مختلف آماده حضور در دیگر بازارهای جهانی هستند. با این حال اف وان پلاس با توجه به مشخصات عالی خود توانسته محبوب‌ترین گوشی هوشمند کشور چین لقب بگیرد. در زیر می‌توانید مشخصات گوشی هوشمند اوپو اف وان پلاس را مشاهده کنید:

صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ فول اچ دی AMOLED
پردازنده هلیو پی ۱۰ مدیاتک
رم ۴ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت قابل ارتقاء تا ۱۲۸ گیگابایت
دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسل
دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل
ابعاد و وزن ۱۵۱٫۸ در ۷۴٫۳ در ۶٫۶ میلی‌متر – ۱۴۵ گرم
باتری ۲,۸۵۰ میلی‌آمپر
دیگر قابلیت‌ها سنسور اثر انگشت، اسلات کارت میکروSD
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا