اخبار

کمپانی چینی شیائومی صاحب رکورد بیشترین فروش پاوربانک در سراسر جهان است !

بدون شک پاوربانک امروزه به یکی از نیازهای مبرم کاربران گوشی‌های هوشمند و سایر دیوایس‌های موبایلی تبدیل شده است. در همین راستا بد نیست بدانید که کمپانی چینی شیائومی به عنوان پرچم‌دار این حوزه شناخته می‌شود و پاوربانک‌های آن روز گذشته با اضافه شدن یک مدل ۱۰ هزار میلی‌آمپری تکمیل شد.
در حال حاضر کمپانی‌های متعددی وجود دارند که به تولید لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند می‌پردازند. از این لوازم جانبی می‌توان به شارژرهای بی‌سیم، شارژرهای ماشینی و البته پاوربانک‌ها اشاره کرد. برای کسانی که در تمام طول روز از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند، پاوربانک (PowerBank) محصول فوق‌العاده مناسبی است که می‌تواند آن‌ها را حداقل تا ساعت‌ها از کنار پریز برق نشستن مبرا کند. به لطف این منابع انرژی شما می‌توانید گوشی خود را برای ساعت‌ها شارژ کرده و از خالی شدن آن جلوگیری کنید.
بنابراین اگر شما هم از جمله افرادی هستید که با این وسیله سر و کار دارید، شاید برایتان جالب باشد بدانید که چه شرکتی صاحب بیشترین فروش پاوربانک در سراسر جهان است. در واقع بر اساس تازه‌ترین برآورد صورت گرفته، شیائومی بازیکن اصلی این حوزه لقب گرفته و بیشترین سهم را از فروش این محصولات دارد.
این غول چینی دنیای فناوری روز گذشته یک پاوربانک جدید را به نام Mi PowerBank Pro به محصولات خود اضافه کرد. این قطعه که چندی پیش معرفی شده بود، مجهز به یک باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپری، یک درگاه USB نوع C و یک محافظ نرم به دور خود است و با قیمت ۳۵ دلار به فروش می‌رسد.
 

پاوربانک های شیائومی

شیائومی تا به امروز چیزی بالغ بر ۵۵ میلیون پاوربانک را به فروش رسانده که این میزان فروش شگفت‌انگیز با مجموع شش مدل از انواع مختلف پاوربانک‌ها از ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپر الی ۲۰ هزار میلی‌آمپر به دست آمده است. هرچند که فروش مدل‌های قدیمی این محصولات در حال حاضر متوقف شده؛ اما شما می‌توانید جدیدترین این پاوربانک‌ها را به صورت فیزیکی در بازار ایران و یا از طریق وب‌سایت جهاتی Mi Global خریداری کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا