اخبار

کمپانی Gionee از دو اسمارت فون M6 و M6 Plus رونمایی کرد

کمپانی Gionee در سال ۲۰۰۲ شروع به کار کرد و حالا به یکی از کمپانی های مطرح در صنعت گوشی های هوشمند تبدیل شده است. این کمپانی بیشتر فعالیت خود را در قاره آسیا انجام می دهد. Gionee امروز از دو محصول اندرویدی جدید خود با نام M6 و M6 Plus رونمایی کرد که هر دو در گروه اسمارت فون های میان رده قرار می گیرند. M6 از نمایشگر ۵٫۵ اینچی و M6 پلاس از نمایشگر ۶ اینچی برخوردارند. رزولوشن نمایشگر این دو محصول ۱۹۲۰x1080 یا فول اچ دی امولد است و پردازنده MT6755 مدیاتک یا همان هلیو P10 در آنها به کار رفته است.
از سایر مشخصات این دو اسمارت فون می توان به ۴ گیگابایت فضای رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگا بایت فضای حافظه داخلی، درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در M6 و ۸ مگاپیکسلی در M6 Plus اشاره کرد. بعلاوه M6 Plus از فلش دوتایی LED و M6 از یک فلش برخوردارند. تفاوت دیگری که بین این دو محصول قابل ذکر است مربوط به باتری است. M6 با یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و M6 Plus با باتری ۶۰۲۰ میلی آمپری عرضه خواهند شد. این باتری ها قطعا با توجه به رزولوشن ۱۰۸۰ نمایشگر، طول عمر قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار می دهند. اندروید مارشمالو به همراه amigo OS v3.5 متعلق به جیونی نیز بطور پیش فرض بر روی این دو گوشی نصب است.
سنسور اثر انگشت نیز در دکمه هوم فیزیکی تعبیه شده است. این کمپانی اعلام کرده که سیستم تشخیص اثرانگشت به کار رفته در این دو گوشی تاییدیه امنیتی WeChat و Alipay را نیز دریافت کرده است. جیونی تراشه ی رمز نگاری را در سیستم اسکنر اثرانگشت خود قرار داده تا ضریب امنیتی آن را حتی المقدور افزایش دهد. این کمپانی همچنین با قابلیت Private Line Calling  به کاربر امکان می دهد تا با اطمینان از امنیت مکالمات خود، با دیگران تماس برقرار کند. جیونی همچنین با ارایه ویژگی App Password به کاربر اجازه می دهد تمامی اپلیکیشن های خود را با استفاده از پسورد امن تر سازد.
هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت این دو محصول و زمان عرضه آنها ارایه نشده است.
 

Gionee
gionee
gionee
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا