اخبار

کمپانی Vertu ارزان ترین اسمارت فون خود را راهی بازار کرد

مدت زمان زیادی از تغییرات مالکیتی در کمپانی Vertu نگذشته و این کمپانی سازنده اسمارت فون های لوکس از معرفی سری جدیدی از گوشی های هوشمند خود تحت نام Aster Chevron خبر داده است.
این سری که گام های سری اصلی Aster، که سال گذشته معرفی شد، را دنبال می کند شامل گوشی هایی با طراحی مشابه سری مادر است ولی پنل پشتی گوشی از پوششی متفاوت که نوع خاصی از پارچه ایتالیایی است برخوردار است و در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی عرضه خواهد شد. این گوشی ها از تیتانیوم درجه ۵ در طراحی خود برخوردارند که مقاومت خاصی به آنها می بخشد.
مانند بسیاری دیگر از اسمارت فون های لوکس، سری Aster Chevron نیز قابلیت های رده بالا را در اختیار کاربران قرار نمی دهد. در واقع از این جنبه این سری کاملا مشابه سری Aster است. بنابراین از اسنپدراگون نسبتا قدیمی چهار هسته ای ۸۰۱ در آن استفاده شده و از نمایشگری ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p برخوردار است که از پوشش کریستال یاقوت کبود بهره می برد. سیستم عامل ۵٫۱ بطور پیش فرض بر روی آن نصب است، دارای بلندگوی استریو، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی Hasslebald، دو گیگا بایت رم، ۶۴ گیگا بایت فضای حافظه داخلی و یک باتری ۲۲۷۵ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ بیسیم است.
این گوشی ها از سری Aster ارزان تر هستند، اما با این وجود هنوز هم برای اکثر کاربران اسمارت فون ها گران محسوب می شوند. این گوشی با قیمت ۴۲۰۰ دلار عرضه می شود.
این گوشی در آمریکا در دسترس است و با اپراتورهای AT & T و T-Mobile سازگاری دارد ولی متاسفانه از شبکه های LTE آمریکایی پشتیبانی نمی کند.
لازم است یادآوری کنیم که Vertu توسط کمپانی نوکیا بنیانگذاری شد و نوکیا هنوز مالک ۱۰% سهام ورتو است.
 

ورتو
ورتو
ورتو
ورتو
ورتو
ورتو
ورتو
ورتو
ورتو
ورتو

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا